تاریخ انتشار: ۲۰:۴۳ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۵

رئیس سازمان بسیج مستضعفین: بسیج اقیانوسی است که تمام عیار در کنار دولت است

سردار غیب پرور گفت: بسیج اقیانوسی است که تمام عیار در کنار دولت است تا مشکلات مردم را حل کنیم، مردم ما استحقاقش را دارند ما باید پای کار برویم خدا هم برکت فراهم میکند.
رویداد۲۴-سردار غیب پرور گفت: بسیج اقیانوسی است که تمام عیار در کنار دولت است تا مشکلات مردم را حل کنیم، مردم ما استحقاقش را دارند ما باید پای کار برویم خدا هم برکت فراهم میکند.

 سردار  غلامحسین غیب پرور، رئیس سازمان بسیج مستضعفین در چهارمین جشنواره جهادگران علم و فناوری گفت: رییس دانشگاه آزاد امروز اعلام کرد که دانشگاه آزاد مال همه پزوهشگران است و این مساله مهم است که جامعه بسیج از این ظرفیت استفاده کند و در این راه تولید علم اولین چرخ است و اینکه ما آن را به فناوری و در مرحله بعد آن را تجاری سازی کنیم مهم است، اینکه علم در تولید ناخالص ملی هم محاسبه شود مهم است.

 رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: من به عنوان یک عنصر بسیجی اعلام میکنم که ما باید وارد این عرصه ها شویم. دانشگاه ها و دستگاه ها و دانشگاه آزاد میتوانند به هم افزایی برسند؛اما ما چند مشکل داریم.

 غیب پرور در بیان مشکلات  گفت: یکی از مشکلات این است که هم افزایی نداریم،دقیقا  گاهی شب های عملیات هم این بود که ما نمی توانستیم همدیگر را پیدا کنیم و حالا در جبهه علمی هستیم و حیات و ممات انقلاب ما در این است که در این عرصه با جدیت وارد شویم.

 وی در ادامه گفت: رهبری بهتر از همه ما نسل جوان را شناختند و مکرر سفارش می کنند و بزرگان دین ما از علم به عنوان سلطان یاد کردند زیرا علمی که در دل و فکر جوان مسلمان انقلابی بچه ولایتی این خطه هست چیز کمی نیست،ما باید همه را گرد هم آوریم؛سردار جعفری امروز به من گفتند حواسمان باشند این جوانان ناامید نشوند.

 سردار غیب پرور گفت: در یک نگاه کلی اگر ما هیچ غرفه ای در این نمایشگاه را بازدید نکنیم هم یک پیام مهم دریافت میکنیم و آن این است که جای هیچ استانی اینجا خالی نیست یعنی پهنه جغرافیایی میهن ما مالامال از توانمندی و بلوغ و رشد است که این نعمت بزرگی است،جای جای کشور ما سرشار از علم و فناوری است.

 غیب پرور در ادامه تاکید کرد: من متعرض هیچ عزیزی نیستم خداکند در پایان سال اقتصاد مقاومتی من از حضرت آقا نمره مردودی نگیرم.

 وی با بیان اینکه ما در  بعضی صنایع بعد از چتد دهه نتوانستیم روی پای خود بایستیم، گفت : ولی در بعضی صنایع که روی پای جوانانمان ایستادیم دشمن از ما می ترسد ،در شرایطی که دشمن زیاد داریم باید دست به زانوی خودمان بگیریم، پیشینه ما گواهی میدهد که ما ملت بزرگی هستیم.

 رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت:  ما در چند روز آینده نیروهای مختلف را با حضور سردار جعفری جمع میکنیم تا هماهنگی ها صورت گیرد؛ بسیج اقیانوسی است که تمام عیار در کنار دولت است تا مشکلات مردم را حل کنیم، مردم ما استحقاقش را دارند ما باید پای کار برویم خدا هم برکت فراهم میکند.

نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان