تاریخ انتشار: ۱۴:۴۷ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۵

برانکو: هنوز در مورد رضاییان تصمیم نگرفتیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اظهار کرد هنوز هیچ تصمیمی در مورد رامین رضاییان نگرفته است.
رویداد۲۴سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اظهار کرد هنوز هیچ تصمیمی در مورد رامین رضاییان نگرفته است.

 برانکو ایوانکوویچ در اولین تمرین پرسپولیس پس از بازگشت از لیگ قهرمانان آسیا، درباره بازیکنانی که در تمرینی گروهی امروز حضور نداشتند به صحبت پرداخت و اظهار کرد: وحید امیری به پایش ضربه‌ای خورده که به احتمال زیاد این مشکل رفع می‌شود. مشکل اصلی ما در حال‌ حاضر سید جلال حسینی است که امروز و فردا شرایط او را بررسی می‌کنیم و اگر در بازی مقابل نفت حضور نداشته باشد با کمبود زیادی مواجه می شویم. همچنین سروش رفیعی از ناحیه مچ کمی مشکل دارد که مصدومیت خاصی نیست. انگشت بیرانوند هم در رفت که ایگور شکسته بندی بلد بود و انگشت را جا انداخت. رامین رضاییان هم فعلا محروم است و هنوز درباره آن تصمیم نگرفتیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه مشکل رامین رضاییان از قبل وجود داشته است یا فقط در اردوی این تیم در دوبی حاشیه سازی‌ها به وجود آمد نیز گفت‌: درگیری رامین رضاییان و علیپور را ندیدم  ولی کریم باقری در آن صحنه حضور داشت و به موقع واکنش نشان داد. در جلسه‌ای که پس از این درگیری داشتیم، تصمیم گرفتیم رامین رضاییان را در اختیار باشگاه قرار بدهیم. از کریم باقری هم تشکر می‌کنم که با این واکنش خود به درگیری خاتمه داد.

برانکو درباره بازی پرسپولیس مقابل نفت در چارچوب لیگ برتر هم خاطر نشان کرد: در این بازی به این دلیل که حداقل پنج بازیکنمان حضور ندارند، مشکل زیادی داریم.

ایوانکوویچ درباره وضعیت مصدومان پرسپولیس نیز گفت: همه بازیکنان خوب هستند و بدون مشکل خود را برای بازی بعد آماده می‌کنند.

او درباره تقابل با نفت تهران هم عنوان کرد: نفت تیمی عالی است. آنها اخیرا با جذب آندرانیک تیموریان و سجاد شهباززاده خود را تقویت کردند. همچنین بازیکنان خوب دیگری مثل محمد قاضی و ایمان مبعلی دارند و تا فینال جام حذفی هم پیش رفتند و این موفقیت آنها اتفاقی نیست.

سرمربی  پرسپولیس  در پاسخ به این سوال که با توجه به محرومیت حسین ماهینی و غیبت احتمالی سید جلال حسینی، بازوبند کاپیتان در بازی با نفت چه بازیکنی می‌بندد هم گفت‌: هنوز چیزی مشخص نیست و تصمیم نگرفتیم چه بازیکنانی مقابل نفت به میدان بروند. همان روز تصمیم می‌گیریم. عجله نکنید.

برانکو درباره مشکل گلزنی تیمش نیز گفت‌: قبول دارم مقابل الوحده فرصت‌های زیادی را از دست دادیم‌ ولی ما در خانه حریف سه گل زدیم و پنج گل هم نزدیم. این یک واقعیت است. باید بگویم با وجود از دست دادن موقعیت‌های زیاد، گل هم می‌زنیم.

او در پایان درباره کسر هشت امتیاز از تراکتورسازی گفت‌: این موضوع به من ارتباطی ندارد و آنها خودشان می‌دانند چه کار کنند.
منبع: ایسنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان