تاریخ انتشار: ۱۱:۱۲ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۵

بیمه «ما» برترین رتبه جایزه ملی مدیریت مالی ایران را کسب کرد

شرکت بیمه «ما» برای چهارمین سال پیاپی، موفق به کسب برترین رتبه جایزه ملی مدیریت مالی ایران (یادواره دکتر غلامرضا اسلامی بیدگلی) در میان شرکت‌های بیمه شد.
رویداد۲۴- شرکت بیمه «ما» برای چهارمین سال پیاپی، موفق به کسب برترین رتبه جایزه ملی مدیریت مالی ایران (یادواره دکتر غلامرضا اسلامی بیدگلی) در میان شرکت‌های بیمه شد.

به گزارش روابط‌عمومی بیمه «ما»، طبق ارزیابی‌ به عمل آمده توسط کمیته داوری در هفتمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران، شرکت بیمه«ما» تندیس بلورین دریافت کرد و برای چهارمین سال متوالی موفق به کسب برترین رتبه در میان سایر شرکت‌های بیمه شد.

بر اساس این‌ گزارش، در این مراسم که با حضور دکتر سیدعلی صدرالسادات معاون وزیر بهداشت، دکتر عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی، دکتر محمدعلی نجفی مشاور اقتصادی رییس جمهور، دکتر محمد قاسمی معاون پژوهش های اقتصادی مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام و جمعی از مدیران و مسئولان سازمان اقتصادی کشور همراه بود، وحید وثوق مدیر امور مالی بیمه «ما» تندیس بلورین و لوح تقدیر این دوره را دریافت کرد.

این گزارش می‌افزاید این جایزه هر سال با اهداف حمایت مدیریت مالی حرفه‌ای در مسیر دستیابی به جایگاه واقعی در شرکت‌ها و سازمان‌ها، تشویق و ترغیب شرکت‌ها برای انجام خودارزیابی و شناخت نقاط قوت و ضعف و زمینه‌های بهبود، ایجاد فضای رقابتی مناسب و حرفه‌ای شرکت‌ها و سازمان‌های ایرانی، تعریف راهبردی از مدیریت‌مالی و اقتصادی سازمان در جهت دستیابی به اهداف استراتژیک و معرفی و قدردانی از شرکت‌ها و سازمان‌های برتر در حوزه‌های مالی برگزار می‌شود.

شایان ذکر است تندیس بلورین هفتمین جایزه ملی مدیریت مالی ایران با توجه به عملکرد مطلوب و شایسته در حوزه‌های مدیریت مالی، شفافیت مالی و توفیق در جذب منابع درآمدی بر اساس استانداردهای مالی و حسابرسی به بیمه «ما» اهدا شد. 

برچسب ها: رویداد24 ، بیمه ما ، جایزه ، برتر
نظرات شما
پیشخوان