تاریخ انتشار: ۱۵:۱۱ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۵

مادری در کرج شوهر و دو کودکش را کشت/ فهمیده بود سرطان دارد!

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کرج گفت: یک زن ماهدشتی به دلیل اختلالات روحی دو فرزند و همسرش را به قتل رسانده است.
رویداد۲۴-دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کرج گفت: یک زن ماهدشتی به دلیل اختلالات روحی دو فرزند و همسرش را به قتل رسانده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاين به نقل از دادگستری استان البرز، حاجی رضا شاکرمی با اعلام وقوع سه فقره قتل عمدی در شهرستان کرج، گفت: پس از گزارش مراجع انتظامی مبنی بر وقوع سه فقره قتل در یکی از مناطق ماهدشت، بازپرس کشیک قتل به محل اعزام شد.

وی افزود: در بررسی اولیه مشخص شد قاتل زنی است که اقدام به قتل همسر و دو فرزند خود کرده است.

شاکرمی درباره انگیزه قاتل توضیح داد: وی در اظهارات اولیه خود اعلام کرد از دو ماه قبل متوجه شده به بیماری سرطان مبتلاست و برای اینکه فرزندانش بعد از مرگ وی سرگردان نباشند نقشه قتل اعضای خانواده خود را طراحی و اجرا کرده است.

وی افزود: متهم برای عملی کردن طرح خود، اقدام به خرید دو بسته قرص خواب‌آور از داروخانه کرده و پس از خوراندن آن به قربانیان، با ضربات چاقو آن‌ها را به قتل رسانده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز گفت: بر اساس بررسی‌های انجام شده قاتل دارای مشکلات روحی و روانی و افسردگی شدید بوده و پرونده وی برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی کرج ارجاع شده تا در خصوص جنون و اختلالات روانی وی که منجر به ارتکاب این جنایت هولناک شده اظهار نظر کند.

برچسب ها: قتل ، حوادث ، کرج ، رویداد24
نظرات شما
پیشخوان