تاریخ انتشار: ۲۰:۲۲ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۵
طارمی گل بهاری پرسپولیس را ثبت کرد

پرسپولیس 1 - استقلال خوزستان 0؛ مهارنشدنی‌ها

مهدی طارمی آخرین گل پرسپولیس در لیگ ایران در سال 95 را به ثمر رساند تا سرخ‌ها با خیالی آسوده راهی لیگ قهرمانان آسیا شوند.
رویداد۲۴- پرسپولیس در حالی که فرصت های مناسبی برای گلزنی در نیمه اول داشت، تنها یک بار با ارسال دیدنی فرشاد احمدزاده و ضربه سر طارمی به گل رسید تا به کسب سه امتیازی دیگر برای هدف بزرگشان امیدوار شوند.

شرح بازی:

پرسپولیس نیمه اول را فوق العاده شروع کرد و نتیجه آن هم فرصت های ایده آل گلزنی و برتری تک گله با گل مهدی طارمی بود. آنها اما در نیمه دوم ترجیح دادند با در اختیار دادن توپ به حریف شرایط مناسبی برای ضدحملات ایجاد کنند و چندین بار هم از این راه صاحب فرصت شدند. 

استقلال خوزستان که از تیم شاداب لیگ قهرمانان فاصله زیادی داشت تنها یک بار موفق به خطر انداختن دروازه پرسپولیس شد که بیرانوند به راحتی آن را راهی کرنر کرد تا سرخ‌ها نشان دهند برای قهرمانی هیچ حریفی یارای رقابت با آنها را ندارد. کافی است به رقبای این تیم در هفته های اخیر توجه کنید؛ تراکتورسازی، سپاهان، استقلال تهران، نفت تهران، استقلال خوزستان که حاصل آن برابر مدعیان 4 پیروزی و یک شکست بوده است. شکستی مقابل استقلال که به عنوان تیم سوم جدول فاصله 12 امتیازی با آنها دارد.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، محمد انصاری، صادق محرمی،حسین ماهینی، کمال کامیابی نیا،محسن مسلمان، سروش رفیعی، فرشاد احمدزاده، وحید امیری و مهدی طارمی

سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

ترکیب استقلال خوزستان: وحید شیخ ویسی، دانیال ماهینی، محمد طیبی، ابوالفضل علایی( 29 عقیل کعبی)، پیمان شیرزادی، فرشاد سالاروند، سجاد عاشوری، مهدی مومنی، آرش افشین، حسن بیت سعید، آلویز نانگ

سرمربی: سیروس پورموسوی

شرح گل: 

پرسپولیس 1 استقلال خوزستان 0: (دقیقه 17، مهدی طارمی): ارسال دیدنی از سمت راست توسط فرشاد احمدزاده با ضربه سر مهدی طارمی با عبور از میان پای شیخ ویسی گل اول را برای پرسپولیس رقم زد.

منبع: ایلنا
نظرات شما
پیشخوان