تاریخ انتشار: ۲۱:۳۸ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۵

به این دلیل پرسپولیسی‌ها نترسند!

وکیل مهدی طارمی و دیگر پرسپولیسی‌ها که با باشگاه ارتباط نزدیکی دارد می‌گوید خبری از کسر 6 امتیاز این تیم نیست!
رویداد۲۴-وکیل مهدی طارمی و دیگر پرسپولیسی‌ها که با باشگاه ارتباط نزدیکی دارد می‌گوید خبری از کسر 6 امتیاز این تیم نیست!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ عبدالصمد ابراهیمی ، روزنامه نگار پیشین ورزشی و وکیل این روزهای مهدی طارمی و علی دایی در یادداشتی به قرمزها حسابی امید بخشیده است. او در این یادداشت نوشته است:«سئوال امروز دوستان خبرنگار از برانکو در مورد کسر شش امتیاز و پاسخ او که حاکی از اقتدار تیمش در کسب امتیاز تا اینجای لیگ بوده باعث نگرانی هواداران شده است.از برانکو درباره احتمالات پرسیده اند و او هم جواب خوبی داده است. مزید اطلاع دوستان عرض می نمایم که حکم پرونده ژوزه تاکنون صادر نشده و بعد از صدور امکان تجدیدنظر خواهی نزد دادگاه فدرال سوییس هم وجود دارد که در صورت انجام این تحدید نظر خواهی ،این خود پروسه ای حداقل ششماهه است. 
در هر حال به فرض قطعیت رای هم فیفا مهلتی بیست روزه تا یکماهه را برای پرداخت وجه در نظر می گیرد و اگر در این مهلت،اقدامی برای پرداخت صورت نگیرد پرونده جهت تنبیه بابت تمرد از دستور فیفا به کمیته انضباطی می رود که آنجا حسب مورد ،تنبیهات نقدی یا محرومیت از نقل و انتقالات یا کسر امتیاز در دستور کار قرار می گیرد.
 تصمیم مدیریت باشگاه در خصوص جذب کمک های هواداران، صرفا اقدامی آینده نگرانه و در راستای آمادگی جهت مقابله با تصمیمات احتمالی است و تا این لحظه هیچ خطری پرسپولیس را تهدید نمی کند و نباید دل نگران بود.البته که کمک های هواداران باعث می شود مدیریت باشگاه با اطمینان خاطر بیشتری به مواجهه با مشکلات پیش رو برود.اینها مسائلی است که از قبل وجود داشته و بالاخره باید در یک نقطه خاتمه یافته و حل شوند.»

نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان