تاریخ انتشار: ۱۳:۴۶ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
بروجردی، رئیس کمیته بانوان ستاد انتخاباتی حسن روحانی در گفت‎وگو با رویداد۲۴:

حضور زنان در دولت دوم روحانی غیر ممکن نیست

رئیس کمیته بانوان ستاد انتخاباتی حسن روحانی تاکید کرد: حضور یک زن در کابینه دولت دوم آقای روحانی به هیچ وجه غیر ممکن نیست واین احتمال وجود دارد که براساس شرایط موجود این امر محقق شود.
رویداد۲۴رئیس کمیته بانوان ستاد انتخاباتی حسن روحانی تاکید کرد: حضور یک زن در کابینه دولت دوم آقای روحانی به هیچ وجه غیر ممکن نیست واین احتمال وجود دارد که براساس شرایط موجود این امر محقق شود.

اشرف بروجردی، عضو شورای مرکزی حزب زنان مسلمان نواندیش و حزب اتحاد ملت که به عنوان رئیس کمیته بانوان ستاد انتخاباتی حسن روحانی در انتخابات سال آینده برگزیده شد در گفت‎وگو با رویداد۲۴ در خصوص برنامه‎های آینده ستاد گفت: مبنای برنامه‎های ستاد این است که تمام علاقمندان به ریاست جمهوری دور آینده دکترحسن روحانی با هم تعامل کنند تا فضایی مناسب‎تر برای فهم بیشتر از برنامه‎های ارائه شده در حوزه زنان ایجاد شود.

وی در ادامه اضافه کرد: ایجاد فضایی که مورد اشاره قرار گرفت، فرصتی برای خانم‎ها محسوب می‎شود که بتوانند با رئیس جمهور دست به گفت‎وگو بزنند به اضافه اینکه دایره رای‎مان را محدود کنیم به یک عده به خصوص زیرا جمهوری اسلامی ایران نیاز به این سرمایه رای دارد و آن هم در دکتر روحانی مصداق پیدا می‎کند، لذا با این رویکرد ستاد کار خود را آغاز کرده است.

رئیس کمیته بانوان ستاد انتخاباتی حسن روحانی درباره وضعیت زنان در دولت آینده حسن روحانی با توجه به اینکه او در این دوره از ریاست جمهوری از زنان در کابینه خود استفاده نکرده است، توضیح داد: هیچ راهی برای تعامل و گفت‎وگو بسته نیست و محدودیتی وجود ندارد شاید در آن برهه زمانی فضا برای حضور زنان به قدری سنگین بود که انجام آن مشکل به نظر می‎رسید. باید شناخت کافی وجود داشته باشد.

وی افزود: برای دعوت از خانم‎ها در عرصه مدیریت اجرایی به نظر می‎رسد که امروز بسیاری از این محدودیت‎ها تغییر کرده و ما امیدوار هستیم که آقای روحانی در آینده بتواند رویکردی مدنظر قرار دهد که در برگیرنده زنان توانمند جمهوری اسلامی باشد تا بتوانند اهداف نظام جمهوری اسلامی با پرچم آقای روحانی به پیش ببرند.

بروجردی در رابطه با احتمال استفاده از زنان در کابینه دولت آقای روحانی در دور دوم بیان کرد: حضور یک زن در کابینه دولت دوم آقای روحانی به هیچ وجه غیر ممکن نیست و این احتمال وجود دارد که براساس شرایط موجود در آن مقطع از زمان این امر محقق شود. 

وی درباره چگونگی این شرایط اظهار داشت: شرایط خاصی جز اینکه خانم‎ها  از آقای روحانی شناخت بیشتری پیدا کنند، لازم نیست. ضمن آنکه ظرفیت حوزه کاری زنان در آینده می‎تواند نیمی از نیاز جامعه را پوشش دهد و حضورشان برای اجرا به معنای رشد توانایی‎ها است. 

رئیس کمیته بانوان ستاد انتخاباتی حسن روحانی تاکید کرد: به نظر می‎رسد که امروز محدودیت برای حضور زنان در اجتماع کمتر شده است و امیدواریم روحانی با توجه به بحث‎ها و موضوعاتی که عنوان شده در این دوره بتواند با شناخت بیشتری دراین حوزه گام بردارد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۳
0
0
فکر نکنم دولت دومی در کار باشد که یک زن در آن باشد یا نه
مقدم
|
Germany
|
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۴
0
0
خانم بروجردی مردم احمق نیستن که به روحانی رای بده توهم برداشتی
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان