تاریخ انتشار: ۱۴:۵۲ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۵

کواکبیان: مجلس امروز شکست خورد /می‌خواستند من را تحقیر کنند

کواکبیان در واکنش به رد تحقیق و تفحص از شهرداری تهران از سوی نمایندگان گفت: در رسانه‌ها اینگونه نشان دادند که فراکسیون امید شکست خورد اگر بحث شکست است باید بگویم که مجلس شکست خورد.
رویداد۲۴-کواکبیان در واکنش به رد تحقیق و تفحص از شهرداری تهران از سوی نمایندگان گفت: در رسانه‌ها اینگونه نشان دادند که فراکسیون امید شکست خورد اگر بحث شکست است باید بگویم که مجلس شکست خورد.

به گزارش خبرآنلاين، تحقيق و تفحص از شهرداري تهران، موضوعي بود كه با مخالفت نمايندگان مواجه شد و حاشيه‌هايي از سوي نمايندگان موافق تحقيق و تفحص به همراه داشت.

مصطفي كواكبيان نماينده تهران كه در آخرين لحظات مجلس فرصت بيان تذكر را پيدا كرد،‌ با خواندن اين آيه كه تعز من تشاء و تذل من تشاء(هر کس را بخواهی، عزت می دهی، و هر که را بخواهی خوار می کنی.)، گفت: امروز آقاي لاريجاني خواستند من را تحقير كنند علي رغم اينكه اسم من بود،‌هرچه فرياد زدم اجازه ندادند.

وي افزود: من با تكيه به قانون مي‌گويم كه بحث تحقيق و تفحص حق مجلس است،‌در رسانه ها اينگونه نشان دادند  كه فراكسيون اميد شكست خورد اما بايد بگويم كه اين براي نمايندگان تهران بود نه فراكسيون اميد،‌اگر بحث شكست است بايد بگويم كه مجلس شكست خورد.

نظرات شما
پیشخوان