تاریخ انتشار: ۱۸:۰۷ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۵

پرسپولیس پیشاپیش از این مصوبه امروز فدراسیون خبر داشت که قرارداد بازیکنانش را تمدید می‌کرد؟!

آخرین جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در سال 95 در مرکز تیم‌های ملی برگزار شد.
رویداد۲۴-آخرین جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در سال 95 در مرکز تیم‌های ملی برگزار شد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، آخرین نشست هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با حضور مهدی تاج،رئیس فدراسیون، علی کفاشیان، نایب رئیس اول ، دکتر علیرضا اسدی، دبیر کل، حیدر بهاروند، سرپرست سازمان لیگ، دکتر لیلا صوفی زاده، سرپرست پست نایب رئیسی فدراسیون، هدایت ممبینی، عبدالکاظم طالقانی، محمود شیعی و فریدون اصفهانیان پیش از ظهر امروز در مرکز تیم های ملی برگزار شد.
گفتنی است، آیین نامه رفتاری فوتبال کشور از سوی اعضای هیات رئیسه تصویب شد و مقرر شد تا اتحادیه فوتبال در قالب مشاوره در خصوص صدور مجوز حرفه ای باشگاهها در صورت نیاز با سازمان لیگ برتر همکاری داشته باشد.
همچنین مقرر شد پاداش 15 میلیون تومانی به اعضای تیم فوتبال ساحلی که عنوان قهرمانی فوتبال ساحلی آسیا را کسب کرد، اهدا شود.
در این جلسه مقرر و مصوب شد تا باشگاه هایی که نزد فیفا و سازمان های بین المللی دارای حکم انضباطی هستند تا تعیین تکلیف وضعیت پرونده بازیکنان و مربیان خارجی در فیفا، حق جذب و انعقاد قرارداد و بکارگیری آنها را در لیگ ایران نخواهند داشت.

به گزارش خبرآنلاین؛ هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در حالی برای باشگاه های بدهکار مصوبه ای را به تصویب رساند که پرسپولیسی ها پیش از این قرارداد چند بازیکن خود را تمدید کرده اند و حالا سوالی که برای سایر تیم ها پیش می آید این است که آیا پرسپولیس پیشاپیش از این مصوبه خبر داشته که اقدام به تمدید قرارداد بازیکنان خود کرده است؟

نظرات شما
پیشخوان