تاریخ انتشار: ۱۵:۲۳ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۵

آسمان تهران در2 روزآینده آبری و بارانی است/کاهش 4درجه هوای پایتخت

اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان ابری و بارانی را برای استان تهرن در 2روز آینده پیش بینی کرد.
رویداد۲۴- اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان ابری و بارانی را برای استان تهرن در 2روز آینده پیش بینی کرد.

براساس اطلاعیه شماره 68 اداره کل هواشناسی استان تهران، با فعالیت سامانه بارشی از بعدازظهر یکشنبه تا دوشنبه شب، در سطح استان در بعضی ساعات بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید و در ارتفاعات مه آلود همراه با بارش برف پیش بینی می شود.
 
براساس بررسی و تحلیل آخرین داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، امروز آسمان استان تهران نیمه ابری در بعضی ساعات ابری همراه با وزش باد و در ارتفاعات با احتمال بارش پراکنده خواهد بود.
 
از بعدازظهر روز یکشنبه با نفوذ سامانه بارشی در بعضی ساعات(به خصوص اواخر وقت) بارش باران و وزش باد نسبتا شدید و احتمال رعد و برق و در ارتفاعات برف و مه پیش بینی می شود که تا دوشنبه شب ادامه خواهد داشت.
 
همچنین روز دوشنبه(به خصوص از بعدازظهر تا اواخر وقت) در پاره ای از نقاط استان(به خصوص بخش های جنوبی و غربی) وزش باد شدید پیش بینی می شود.
 
براساس این اطلاعیه شدت بارش از یکشنبه شب تا ظهر دوشنبه است، از این رو با توجه به لغزندگی و مه آلودبودن جاده های کوهستانی توصیه می شود رانندگان تمهیدات لازم را اتخاذ کنند.
 
بر اساس این گزارش، کمینه و بیشینه دمای تهران در روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه(17،9)،(15،8)،(13،5) پیش بینی شده است.
 
همچنین ورامین با 22درجه سانتیگراد بالای صفر و فیروزکوه - امین آباد با چهار درجه سانتیگراد زیر صفر به ترتیب گرمترین و سردترین نقاط استان تهران در 24 ساعت گذشته بودند.
برچسب ها: هواشناسی ، دما ، هوا ، رویداد24
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان