تاریخ انتشار: ۱۹:۲۶ - ۰۲ فروردين ۱۳۹۶

تغییرات احتمالی عجیب در ترکیب تیم ملی برابر قطر

تمرینات تیم ملی در دوحه نشان می دهد که کی روش برای تحت تاثیر قراردادن فوساتی برنامه های ویژه ای دارد.
رویداد۲۴- تمرینات تیم ملی در دوحه نشان می دهد که کی روش برای تحت تاثیر قراردادن فوساتی برنامه های ویژه ای دارد.

به گزارش "ورزش سه"، کارلوس کی روش قصد دارد تا در دیدار برابر قطر مانند بازی های گذشته تیم ملی با یک یا چند سورپرایز وارد زمین شود تا فوساتی و عنابی ها را با این تغییرات تحت تاثیر قرار دهد. تغییرات احتمالی تیم ملی اما تنها مربوط به استفاده از بازیکنان جدید نیست و سرمربی تیم ملی برای ترکیب جدید تیم ملی دست به تغییر پست نیز زده تا مچ او تا پیش از شروع بازی برای قطری ها باز نشود. با گزارش خبرنگار اعزامی ورزش سه از شگفتی های ترکیب تیم ملی با ما همراه باشید:

 

شغل روسی برای سردار
سردار آزمون مهاجم هدف تیم ملی در بازی های گذشته بوده اما در فصل جاری در لیگ روسیه چند دیدار به عنوان مهاجم مکمل به میدان رفته و در بعضی از بازی ها یک خط عقب تر از مهاجم مرکزی روستوف به میدان رفته و حالا تمرینات تیم ملی نشان می دهد که شاید آزمون در ترکیب تیم ملی نیز چنین تجربه ای را پشت سر بگذارد. آزمون در تمرین روز سه شنبه تیم ملی در پست جدید خود پشت قوچان نژاد به میدان رفت تا احتمال استفاده از دو مهاجم در ترکیب تیم ملی با شرح وظایف متفاوت تقویت شود. در ترکیب جدید تیم ملی آزمون به عنوان بازیکن پشت مهاجم یا 9 کاذب به میدان می رود و قوچان نژاد مهاجم مرکزی تیم ملی است.

 

طارمی در کناره ها رویت شد
آقای گل لیگ برتر در تمرین تیم ملی با وجود قوچان نژاد، انصاری فرد و البته آزمون شانس اندکی برای حضور در مرکز خط حمله دارد تا کی روش برای او پست جدیدی تعریف کند. طارمی در تمرینات تیم ملی دو سمت راست و چپ خط حمله در نقش بالهای کناری تیم ملی به میدان می رود. البته طارمی با این پست غریبه نیست و پیش از این نیز در تیم ملی حضور در این منطقه از زمین را تجربه کرده اما مطمئنا طارمی حضور در راس خط حمله را به این پست ترجیح می دهد.

 

 

رونمایی از زوج غفوری و رضاییان
در جریان تمرین روز سه شنبه وریا غفوری و رامین رضاییان در اکثر دقایق تمرین به عنوان یک زوج در سمت راست زمین حضور داشتند تا این احتمال به وجود بیاید که با آمادگی غفوری، سرمربی تیم ملی از این بازیکن در سمت راست زمین استفاده کند و رامین رضاییان مانند پرسپولیس، در پست بال راست به میدان برود.

 

تکیه به ابراهیمی در مرکز زمین
امید ابراهیمی در دیدار برابر سوریه از ابتدا برای تیم ملی به میدان رفت اما در دیگر بازی های دور رفت بازیکن فیکس تیم ملی نبود تا کی روش به زوج حاج صفی و عزت اللهی اعتماد کند. با این وجود اما تمرین روز سه شنبه تیم ملی نشان می دهد عملکرد فوق العاده ابراهیمی در استقلال توانسته تا اندازه زیادی او را به کی روش تحمیل کند و سرمربی تیم ملی احتمالا در دیدار برابر قطر از زوج ابراهیمی و عزت اللهی استفاده خواهد کرد تا این دو بازیکن با نمایشی فیزیکی خط میانی قطر را فلج کند.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان