تاریخ انتشار: ۰۹:۱۶ - ۰۳ فروردين ۱۳۹۶

خواهر احمدی‌نژاد با خاندان هاشمی مراوده دارد؟

روزنامه شرق در ویژه‌نامه نوروزی‌اش با محسن هاشمی، پسر ارشد آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی گفتگو کرد و اندکی از خصوصی های زندگی خانوادگی شان جویا شده است.
رویداد۲۴-روزنامه شرق در ویژه‌نامه نوروزی‌اش با محسن هاشمی، پسر ارشد آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی گفتگو کرد و اندکی از خصوصی های زندگی خانوادگی شان جویا شده است.

بخش‌هایی از این گفتگو را در ادامه بخوانید؛

گفته شده برخی از اعضای خانواده احمدی نژاد از جمله خواهر او، یعنی پروین، مراوداتی با خانواده شما داشته اند؛ آیا صحیح است؟ این مراودات چگونه بوده است؟

خانم پروین احمدی نژاد با خواهرم فاطمه در کمیته حزب جمهوری اسلامی مدتی همکاری و حضور داشت ، اما مراوده خانوادگی خاصی نداشتیم.

در خاطرات آقای هاشمی گفته شده مرحوم آیت الله منتظری با شما درباره ازدواجتان صحبت کردند و پس از آن شما ازدواج کردید. نحوه ازدواج و انتخاب همسر شما چگونه بود؟ مرحوم هاشمی در این رابطه و ازدواج سایر فرزندانشان چه رفتاری داشتند؟

یک بار در فرصت تعطیلات دانشگاه به تهران آمده بودم، به همراه پدر به دیدار آیت الله منتظری رفتیم و ایشان از من پرسیدند که ازدواج کرده ام یا خیر؛ وقتی فهمیدند هنوز مجردم سفارش کردند حتما ازدواج کنم و همین توصیه موجب انگیزه من برای ازدوج شد.

ازدواج من و سایر برادرانم به صورت فامیلی انجام شد و خواهرانم هم با پسران اقای لاهوتی که هم رزم پدر در دوران مبارزه بود، ازدواج کرند. برای خواهرانم به خاطر هم زمانی با اوایل انقلاب مراسمی نگرفتیم. برای من هم چون در جنگ بودیم مراسم نگرفتیم و امام خطبه عقد ما را خواند. برای برادرم مهدی، آیت‌الله خامنه ای خطبه عقد را خواندند و هدیه دادند. مراسم ساده در منزل عموی مرحومم گرفتیم. فقط برای یاسر چون زمان ریاست جمهوری آقای هاشمی بود در باشگاه ریاست جمهوری مراسم برگزار شد.


نظرات شما
پیشخوان