تاریخ انتشار: ۱۱:۳۳ - ۰۳ فروردين ۱۳۹۶

نگاهی به ترکیب احتمالی تیم‌ملی/کی‌روش سورپرایز جدیدی دارد؟

تیم‌ملی ایران امشب به مصاف تیم‌ملی قطر خواهد رفت.
رویداد۲۴-تیم‌ملی ایران امشب به مصاف تیم‌ملی قطر خواهد رفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم های ملی قطر و ایران امشب و از ساعت 20:30 در شهر دوحه به مصاف هم می روند. دیداری که بسیار مهم است و در روند صعود دو تیم به جام جهانی بسیار تاثیر گذار. به بهانه این دیدار مروری خواهیم داشت به ترکیب احتمالی تیم ملی و نفراتی که در بازی امشب پیراهن سفید ایران را بر تن خواهند کرد. کی روش تمرینات تیم ملی را به پشت در های بسته برد و حتی اطلاعاتی هم از بازی دوستانه مقابل عراق در دسترس نیست. شاید هدف کی روش غافلگیر کردن فوساتی-سرمربی تیم قطر- باشد. کی روش نشان داده که مرد سورپرایزهاست و می تواند با تدبیری قطری ها را غافلگیر کند.

علیرضا بیرانوند به احتمال زیاد همچنان دروازه بان اول تیم ملی خواهد بود و بعید است شگفتی ای را درون قفس توری ایران شاهد باشیم. در سمت راست و چپ خط دفاعی هم به احتمال زیاد رامین رضاییان و میلاد محمدی گزینه های اصلی کی روش برای حضور در میدان خواهند بود. ضمن اینکه اگر احسان حاج صفی در میانه میدان مورد استفاده قرار نگیرد، شاید در دفاع چپ به کار گرفته شود. اما قلب دفاع تیم ملی محلی دعواست. جایی که پژمان منتظری و سید جلال حسینی با تجربه و مرتضی پورعلی گنجی جوان حضور دارند و کار کی روش برای انتخاب زوج خط دفاعی سخت است.

در پست هافبک دفاعی احتمالا شاهد حضور دو بازیکن خواهیم بود که قطعا یکی شان سعید عزت اللهی است و زوج او از بین امید ابراهیمی و احسان حاج صفی انتخاب خواهد شد. در جناح راست زمین، علیرضا جهانبخش گزینه اول خواهد بود. او که دچار آسیب دیدگی ای جزئی شده بود، چراغ سبز را از کادر پزشکی تیم ملی دریافت کرد و در صورت صلاح دید کی روش از ابتدا به زمین خواهد رفت. در سمت چپ هم به احتمال زیاد شاهد حضور وحید امیری خواهیم بود. اما از این جا به بعد می توانیم شاهد دو سناریو باشیم. یکی که احتمالش کمتر است این است که تیم ملی با دو مهاجم نوک بازی را آغاز کند. به گونه ای که سردار آزمون و مهدی طارمی یا رضا قوچان نژاد بازی را در کنار هم آغاز کنند. و گزینه دیگر محتمل تر است استفاده از مسعود شجاعی در پست هافبک بازی ساز و استفاده از تک مهاجم در نوک پیکان خط حمله تیم ملی است. 

 

نظرات شما
پیشخوان