تاریخ انتشار: ۱۴:۲۲ - ۰۳ فروردين ۱۳۹۶

ایران – قطر؛ سوژه اول رسانه‌ها

ایران صدرنشین گروه A و مدعی اول صعود به روسیه در حالی مقابل قطر صف آرایی خواهد کرد که عنابی ها به عنوان میزبان بعدی جام جهانی در سال 2022 امیدوار بودند اولین حضور خود در این تورنمنت را تجربه کنند اما اختلاف 7 امتیازی با صدر جدول و نتایج ناامید کننده در دور رفت باعث شد تا امیدهای آنها به ناامیدی تبدیل شود.
رویداد۲۴-ایران صدرنشین گروه A و مدعی اول صعود به روسیه در حالی مقابل قطر صف آرایی خواهد کرد که عنابی ها به عنوان میزبان بعدی جام جهانی در سال 2022 امیدوار بودند اولین حضور خود در این تورنمنت را تجربه کنند اما اختلاف 7 امتیازی با صدر جدول و نتایج ناامید کننده در دور رفت باعث شد تا امیدهای آنها به ناامیدی تبدیل شود.


قطری ها که امیدوار هستند در دور برگشت نتایج خوبی کسب و با جبران مافات حداقل شانس رسیدن به پلی آف را داشته باشند برای بازی امشب با ایران نقشه های زیادی در سر دارند تا جایی که مصاف امروز با صدرنشین گروه به سوژه اول رسانه های این کشور تبدیل شد. تمام روزنامه های امروز قطر تیتر اول خود را اختصاص به بازی حساس عنابی ها با ایران دادند تا مشخص شود بازی امشب جنبه مرگ و زندگی را برای آنها دارد.


روزنامه الرایه با انتشار تصویری از بازی رفت دو تیم در تهران تیتر زد:« وقت بازگشت به جدول رسیده و سه امتیاز بازی با ایران می تواند تعادل را به گروه و امید را به اردوی قطر بازگرداند به شرطی که دیگر اشتباهات فردی در میان نباشد».


روزنامه الشرق هم نوشت:« در انتظار شب حماسی از عنابی ها در دوحه. امشب بازیکنان قطر می توانند به روند ناکامی ها برابر ایران پایان داده و بازگشت حماسی به جدول مقدماتی جام جهانی داشته باشند».


روزنامه های الوطن، استاد الدوحه، العرب و ... هم با اختصاص کامل صفحات خود به جدال حساس امشب ابراز امیدواری کردند خورخه فوساتی و شاگردان سرشناس و چند ملیتی اش بتوانند به نوار ناکامی ها پایان داده و دوباره نگاه ها را به فوتبال قطر معطوف کنند.

 

برچسب ها: ایران ، قطر ، آسیا ، رویداد24
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان