تاریخ انتشار: ۱۴:۲۵ - ۰۳ فروردين ۱۳۹۶

واکنش دبیر به انتقاد از ورزشکاران شورا

عضو شورای شهر تهران گفت: متاسفانه کسانی در انتخابات شوراها ثبت‌نام می‌کنند که خیابان‌های تهران را هم بلد نیستند.
رویداد۲۴-عضو شورای شهر تهران گفت: متاسفانه کسانی در انتخابات شوراها ثبت‌نام می‌کنند که خیابان‌های تهران را هم بلد نیستند.

علیرضا دبیر، عضو فعلی شورای شهر تهران بعد از ثبت‌نام در انتخابات شوراها در فرمانداری تهران، گفت: شورای چهارم در بحث نظارت و پیگیری عملکرد بهتری داشت.

وی با اشاره به اینکه در شورای چهارم دو طیف سیاسی حضور داشتند، افزود: اما نکته قابل توجه این است که هر چه کار کارشناسی‌تر می‌شد، رنگ و بوی سیاسی کمرنگ‌تر می‌شد و این یک نقطه قوت شورای چهارم بود.

وی در مورد حضور ورزشکاران و هنرمندان در شورا گفت: کسی که می‌خواهد نامزد انتخابات شورا شود، باید فهم حداقلی از شهر داشته باشد، متاسفانه کسانی ثبت‌نام می‌کنند که آدرس تهران و خیابان‌ها را بلد نیستند و سوال این است این افراد پس فردا چه مشکلی را می‌خواهند برطرف کنند؟

دبیر ادامه داد: ورزشکاری که می‌خواهد به شورا بیاید، باید کار را بلد باشد، صرف اینکه ورزشی باشد، جواب نمی‌دهد.البته ذکر این نکته هم ضروری است که شهر به سلایق گوناگون احتیاج دارد.

عضو فعلی شورای شهر تهران درباره انتقادها به عملکرد ورزشکاران در شورا، گفت: یک جاهایی خیلی تند انتقاد کردند و همه را با یک چوب زدن خدا را خوش نمی‌آید.

وی با بیان اینکه کسی که می‌آید و عضو شورا می شود، عضو شورا بودن باید شغل اولش باشد، گفت: نمی‌شود که عضو شورا بودن شغل چندم فرد باشد و من این را ایراد می‌دانم.

منبع: ایلنا
نظرات شما
پیشخوان