تاریخ انتشار: ۰۹:۵۲ - ۰۴ فروردين ۱۳۹۶

برنده مسابقه خنداننده برتر با «رومئو و ژولیت» می‌آید

امیرمهدی ژوله که در جریان مسابقات خنداننده برتر، توانست به مرحله فینال راه پیدا و همراه با مهران غفوریان جایگاه اول را از آن خود کند با نمایش «رومئو و ژولیت» روی صحنه می‌رود.
رویداد۲۴-امیرمهدی ژوله که در جریان مسابقات خنداننده برتر، توانست به مرحله فینال راه پیدا و همراه با مهران غفوریان جایگاه اول را از آن خود کند با نمایش «رومئو و ژولیت» روی صحنه می‌رود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیرمهدی ژوله کمدینِ سابقِ برنامه «خندوانه» با انتشار عکسی از خود در صفحه اینستاگرامش نوشت: «بازیگران نمایش «رومئو و ژولیت» به کارگردانی هستی حسینی که قرار است بهار ۹۶ در تئاتر مستقل تهران به صحنه برود، مشخص شدند.»

نویسنده سریال‌های طنز مهران مدیری ادامه داد: «نمایش «رومئو و ژولیت» با اقتباسی از اثر ویلیام شکسپیر به نویسندگی باقر سروش و کارگردانی هستی حسینی جدیدترین تولید تئاتر مستقل تهران است که قرار است در بهار سال ۹۶ در مجموعه تئاتر مستقل تهران به صحنه برود. بازیگران این اثر نمایشی به ترتیب حروف الفبا عبارتند از شهروز دل افکار، امیرمهدی ژوله، تابا فجرک، نازآفرین کاظمی، علیرضا کی‌منش و فرزین محدث.»

ژوله که در جریان مسابقات خنداننده برتر در برنامه «خندوانه»، توانست به مرحله فینال راه پیدا و همراه با مهران غفوریان جایگاه اول را از آن خود کند افزود: «مشاور کارگردان و طراحی صحنه نمایش «رومئو و ژولیت» را مصطفا کوشکی بر عهده دارد. همچنین حسن جودکی مدیر تولید، سارا اسکندری طراح گریم، شیما میرحمیدی طراح لباس، علی کوزه گر طراح نور، فراز اسکندری طراح ویدئو، آیدین الفت مهندسی و طراحی صدا ، سعید رضوانی طراح گرافیک این نمایش هستند. «رومئو و ژولیت» قصه عشق دو عاشق شیدا را با طعم خشونت و ترس روایت می‌کند.»


برچسب ها: خندوانه ، تیاتر ، ژوله
نظرات شما
پیشخوان