تاریخ انتشار: ۱۱:۲۱ - ۰۴ فروردين ۱۳۹۶

حمله روزنامه قطری به سرمربی این تیم/ فوساتی قطر را تباه کرد

تیم ملی قطر دیگر شانسی برای رسیدن به جام جهانی روسیه ندارد.
رویداد۲۴-تیم ملی قطر دیگر شانسی برای رسیدن به جام جهانی روسیه ندارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ شب گذشته تیم ملی قطر در استادیوم خانگی خود مقابل تیم ملی ایران با نتیجه 1-0 شکست خورد تا همان کورسوی امید برای رسیدن به جام جهانی 2018 هم خاموش شود. این اتفاق باعث شد که رسانه های قطری دیگر به جای اینکه به سرمربی و تیم ایران حمله کنند، انتقادات خود را روانه سرمربی و تیم خود کنند و بابت باخت مقابل ایران به شدت عصبانی باشند.

روزنامه الرایه قطر که یک روز قبل از این بازی علیه کی روش و فدراسیون فوتبال ایران مطلب نوشته بود،این بار نوک پیکان انتقادش را به سمت فوساتی، سرمربی تیم ملی قطر چرخاند و  با این جمله که « فوساتی عنابی را تباه کرد» وی را متهم به از بین بردن تمام آرزوهای قطر برای راه‌یابی به جام جهانی 2018 روسیه کرد. این روزنامه قطری در گزارش مفصلی به اشتباهات فوساتی در این بازی در بحث ترکیب و تاکتیک تیم قطر اشاره و مقصر اصلی این شکست و ناامیدی قطر برای صعود به جام جهانی را فوساتی عنوان کرد.

فوساتی، سرمربی اروگوئه‌ای قطر در کنفرانس خبری پیش از بازی، سرمربی تیم ملی ایران را به جنجال سازی متهم کرده بود و به دنبال آن رسانه‌های قطر کی روش را بهانه جو و مشکل ساز معرفی کردند اما پس از آنکه کی‌روش موفق شد مچ فوساتی را بخواباند، پیکان تیز رسانه‌های قطر به سمت فوساتی چرخید.  

 

 

 

برچسب ها: تیم ملی ، قطر ، فوتبال ، رویداد24
نظرات شما
پیشخوان