تاریخ انتشار: ۱۳:۴۴ - ۰۴ فروردين ۱۳۹۶

عنصر هزینه ساز همچنان بیرون از "حصر"

در روزهای اخیر محمود احمدی نژاد دست در دست حمید بقایی وارد استان خوزستان شده است و در حالی که هنوز تبلیغات انتخاباتی قانونا آغاز نشده و حتی نتایج تائید صلاحیت نامزدها نیز مشخص نشده، وی فعالیت های شبه انتخاباتیش را رسما آغاز کرده است.
رویداد۲۴- در روزهای اخیر محمود احمدی نژاد دست در دست حمید بقایی وارد استان خوزستان شده است و در حالی که هنوز تبلیغات انتخاباتی قانونا آغاز نشده و حتی نتایج تائید صلاحیت نامزدها نیز مشخص نشده، وی فعالیت های شبه انتخاباتیش را رسما آغاز کرده است.

فارغ از ماهیت این سفر که نکات بسیاری پیرامون آن مطرح است، یک فایل ویدئویی از سخنرانی رئیس جمهورسابق منتشر شده؛ که عبارات قابل تامل و هجمه های کور و نامفهومی به فرد "نامشخصی" در کشور ابراز کرده، که با استقبال رسانه های معاند مواجه شده و از آن بهره برداریهای مختلفی کرده اند.

به گزارش ناطقان؛ محمود احمدی نژاد در این فایل ویدئویی گفته است: "98درصد مردم یه چیزی را میخواهند، او میگه خیر... تو میشه یه دلیل بیاری که یکی بهتر از همه ملت میفهمی؟ تو کی هستی؟ میشه بگی از کجا تشریف آوردی؟ تو چه اختیاری داری رفتی اون بالا نشستی؟ این اختیار را کی به تو داده؟ بابا ملت انقلاب کرد که دیگه این آدمها را نبینه" ...

گفتنی است با توجه به سریال ادامه دار مواضع غیرمودبانه، حاشیه دار و هزینه ساز رئیس جمهور سابق برای کشور، انتظار میرود دستگاه های امنیتی و قضایی، با احضار و توجیه "نامبرده" تدابیر لازم را در راستای جلوگیری از ادامه این رفتارها اعمال نمایند و در صورت تکرار این مواضع از سوی محمود احمدی نژاد، برخوردهای قضایی از جمله "حصر" نیز برای وی دور از ذهن نخواهد بود.


*ناطقان
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان