تاریخ انتشار: ۱۸:۱۸ - ۰۴ فروردين ۱۳۹۶

واکنش یک امام جمعه به پیام نوروزی ترامپ

امام جمعه موقت اراک با بیان اینکه پشت پرده پیام ترامپ فقط فتنه و فتنه‌انگیزی است، گفت: مردم ایران با هوشیاری و بصیرتی که دارند همواره با توطئه های استکبار آشنایی داشته و فریب توطئه های آنها را نمی‌خورند.
رویداد۲۴-امام جمعه موقت اراک با بیان اینکه پشت پرده پیام ترامپ فقط فتنه و فتنه‌انگیزی است، گفت: مردم ایران با هوشیاری و بصیرتی که دارند همواره با توطئه های استکبار آشنایی داشته و فریب توطئه های آنها را نمی‌خورند.

حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی‌پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اراک با تاکید بر اینکه برای تولید و اشتغال در کشور سرمایه اولیه فراوان داریم گفت: باید با برنامه ریزی و مدیریت درست از سرمایه‌ها در جهت تولید و اشتغال بهره برد بنابراین مسئولان نظام باید از ظرفیت جوانان تحصیل کرده در جهت افزایش رونق تولید بهره بگیرند.

حسینی‌پور با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی بیان کرد: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی یک اصل مهم است و مشارکت مردم را به همراه داشته است ولی مردم باید توجه داشته باشد در انتخابات افرادی را انتخاب کنند که انقلابی باشند و قصد خدمت به مردم را داشته باشند زیرا هر جا مردم مدیران انقلابی و فعال را انتخاب کردند پیشرفت های خوبی را به دست آوردیم و در مواقعی که ضعف مدیریت داشتیم با مشکلات متعددی روبه رو شدیم.

وی اضافه کرد: مسئولان انقلابی، شجاع، پرکار، کارآمد و بانشاط است که می‌توانند با برنامه‌ریزی کارها را به پیش برده و در مقابل دشمنان استادگی کنند  زیرا هرجا مدیریت قاطع انقلابی، کارآمد داشتیم مشکلات حل خواهد شد.

ترامپ با فرستادن پیام نوروزی به دنبال جلب نظر فتنه‌گران است

امام جمعه موقت اراک به ارسال پیام تبریک رئیس جمهور امریکا اشاره کرد و گفت: نو رسیده کاخ سفید پیام تبریک نوروز می فرستد که این پیام پشت پرده‌ای دارد و ترامپ با فرستادن پیام تبریک نوروز می‌خواهد نظر کسانی را که به دنبال ایجاد فتنه در کشور هستند را جلب کند.

وی خاطرنشان کرد: البته مردم ایران با هوشیاری و بصیرتی که دارند همواره با توطئه های استکبار آشنایی دارند و فریب توطئه های آنها را نمی‌خورند.

حسینی پور افزود: امروز می بینیم که نورسیده کاخ سفید، برای مردم ایران تبریک می فرستد، این تبریک پشت پرده ای دارد زیرا وی تبریک می فرستد، اما مشاورش، گفته امیدواریم فتنه‌ای همچون 88 در انتخابات ایران رخ دهد.

منبع: تسنیم
نظرات شما
پیشخوان