تاریخ انتشار: ۱۳:۵۵ - ۰۵ فروردين ۱۳۹۶

دلیل وکیل بابک زنجانی برای ثبت نام در انتخابات شورای شهر/ آخرین وضعیت پرونده نفتی

کوهپایه‌زاده، وکیل بابک زنجانی پس از ثبت نام در انتخابات شوراها گفت: به دلیل جای خالی حقوقدانان در شورا وارد عرصه انتخابات شدم.
  رویداد۲۴-کوهپایه‌زاده، وکیل بابک زنجانی پس از ثبت نام در انتخابات شوراها گفت: به دلیل جای خالی حقوقدانان در شورا وارد عرصه انتخابات شدم.

رسول کوهپایه زاده وکیل پرونده بابک زنجانی صبح امروز با حضور در محل فرمانداری تهران و ثبت نام برای کاندیداتوری در انتخابات شورای شهر تهران گفت: به عنوان یک وکیل جای وکلا و حقوقدانان را در شورای شهر خالی می دیدم و بر همین اساس در صورت اعتماد مردم و راه پیدا کردن به شورای شهر حتما به دور از سیاسی کاری و در کنار سایر اعضا نسبت به ارائه خدمات و پیاده کردن موارد قانونی در مصوبات و نظارت اقدام خواهم کرد.

وی با بیان اینکه به صورت مستقل وارد عرصه انتخابات شدم و هنوز هیچ گروهی برای قرار گرفتن نامم در لیستشان با من مذاکره نکرده است، گفت: یکی از آفت های شورای شهر را سیاسی کاری و نگاه حزبی می دانم و قطعا پس از حضور در شورا از این موارد چشم پوشی می‌کنم.

وکیل بابک زنجانی در مورد آخرین وضعیت پرونده موکلش گفت: رای دادگاه بدوی توسط دیوان عدالت تایید شده و حکم برای اجرا ارسال شده است اما آن چیزی که مهم است رد اموال و یا تسویه بدهی‌ها است که از رجل سیاسی تا مردم عادی همگی بر تسویه بدهی ها و برگشت پول ها به خزانه اجماع دارند.

وی گفت: با وجود همه محدودیت ها پی‌گیر برگشت پول ها هستیم. با وجود محدودیت هایی که وجود دارد و شما می دانید اقداماتی از طرف موکلم با همکاری نهادهای ذی‌صلاح در راستای استرداد اموال انجام شده است.

وکیل بابک زنجانی همچنين اشاره كرد: علی رغم همه محدودیت ها در زمینه تسویه بدهی‌ها اقدام خواهیم کرد. در قانون پیش‌بینی‌هایی نیز انجام شده که حتی آراء قطعی صادره نیز قابل تغییر هستند و در صورت برگشت پولها درخواست بازبینی رای را خواهیم داد که باید به تشخیص ریاست قوه قضائیه برسد که در این خصوص اقدامات لازم را انجام داده ایم.
منبع: ایسنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان