تاریخ انتشار: ۱۷:۳۷ - ۱۰ فروردين ۱۳۹۶

تمجید رییس فدراسیون جهانی کاراته از ایران

محمد صادق فرجی در دیدار با آنتونیو اسپینوز رییس فدرسیون جهانی کاراته از مرد شماره یک تشکیلات کاراته جهان دعوت بهئ عمل آورد تا برای جام ارومیه به ایران بیاید.
رویداد۲۴-محمد صادق فرجی در دیدار با آنتونیو اسپینوز رییس فدرسیون جهانی کاراته از مرد شماره یک تشکیلات کاراته جهان دعوت بهئ عمل آورد تا برای جام ارومیه به ایران بیاید.

در حاشیه سومین دوره لیگ‌جهانی کاراته در سال ۲۰۱۷ که از فردا (جمعه) در دبی امارات آغاز می‌شود، محمدصادق فرجی رییس فدراسیون کاراته ایران، در جلسه‌ای با آنتونیو اسپینوز رییس فدراسیون جهانی، ناگورا دبیر فدراسیون جهانی، ناصر الرازوقی نایب رییس فدراسیون جهانی و بشیر شریف عضو هیات رییسه فدراسیون جهانی و رییس کنفدراسیون کاراته قاره آفریقا دیدار و گفت و گو کرد.

در این جلسه که بیش از یک ساعت به طول انجامید، محمدصادق فرجی با تقدیر از تلاش‌های بی وقفه اسپینوز برای ورود رشته پرطرفدار کاراته به بازی های المپیک ۲۰۲۰ توکیو، ابراز امیدواری کرد شرایط به ‎گونه‌ای پیش برود تا با توجه به گستردگی این رشته رزمی و ظرفیت‌ و پتانسیل بی‌نظیری که کاراته در جهان دارد، در المپیک‌های بعدی نیز یکی از رشته‌های حاضر در این آوردگاه مهم باشد.

رییس فدراسیون کاراته ایران تصریح کرد: با ورود کاراته به المپیک، بدون شک کشورهای زیادی برای این رشته سرمایه‌گذاری خواهند کرد که در نهایت به سود تشکیلات فدراسیون جهانی است. ما به عنوان یکی از قدرت‌های برتر کاراته جهان این انتظار را داریم که فدراسیون جهانی کاراته، حمایت بیشتری را از ما داشته باشد.

محمدصادق فرجی ضمن دعوت رسمی از رییس فدراسیون جهانی کاراته برای حضور در جام ارومیه که مردادماه سال جاری برگزار می شود، تصریح کرد: ما امسال علاوه بر جام ارومیه، برگزاری جام ستارگان در رشت را هم مدنظر داریم که در سه وزن المپیکی کومیته و در بخش کاتا انجام می شود و برنامه‌ریزی‌مان طوری خواهد بود که برترین‌های کاراته جهان در این رقابت‌ها حضور پیدا کنند.

او ادامه داد: فدراسیون کاراته علاقه‌مند است تا کمپ‌های تمرینی بین‌المللی را با حضور کاراته کاهای مختلف جهان در ایران برگزار کند و انتظار داریم تا فدراسیون جهانی کاراته در این زمینه ما را حمایت و همراهی کند.

در ادامه این جلسه، اسپینوز، رییس فدراسیون جهانی کاراته با اشاره به سطح بالای فنی کاراته ایران، گفت: من 19 سال است در راس فدراسیون جهانی هستم و در این مدت شناخت خوبی نسبت به همه کشورها و بخصوص کاراته ایران پیدا کرده ام. کاراته ایران همواره یکی از برترین‌های این رشته بوده و در سالهای اخیر نیز پیشرفت بسیار خوبی داشته است. ما فدراسیون کاراته ایران را یکی از اعضای مهم فدراسیون جهانی می‌شناسیم و امیدواریم در ادامه همکاری خوبی را با کاراته ایران داشته باشیم.
منبع: ایسنا
نظرات شما
پیشخوان