تاریخ انتشار: ۱۴:۴۶ - ۱۱ فروردين ۱۳۹۶
۱۵۹ مورد تصادف جرحی در استان قم

نجات مادر باردار در عملیات ویژه‌ اورژانس هوایی

رئیس اورژانس استان قم از اعزام ۵۵ دستگاه خودروی اورژانس به محورهای آسیب شناسی شده‌ سال گذشته در روز ۱۳ فروردین خبرداد.
رویداد۲۴- رئیس اورژانس استان قم از اعزام ۵۵ دستگاه خودروی اورژانس به محورهای آسیب شناسی شده‌ سال گذشته در روز ۱۳ فروردین خبرداد.

محمدرضا حسنی در جلسه ستاد تسهیلات زائران قم، از وقوع  159 تصادف جرحی ایام نوروز خبر داد و اظهار داشت: این میزان تصادف منجر به  جراحت 180 نفر شدکه با پشتیبانی اورژانس یا  در محل حادثه، ویا با انتقال به بیمارستان‌های سطح استان، مجروحین مورد مداوا  قرار گرفتند.

رئیس اورژانس استان قم با اشاره به ازدحام میزان تردد خودروها در محورهای مواصلاتی قم-تهران و قم-سلفچگان از انجام وظیفه‌ی 55 اکیپ امدادی در غالب 55 خودروی اورژانس در محورهای یاد شده خبر داد و افزود: محورهای یادشده همان محورهای آسیب شناسی شده‌ سال گذشته هستند که استقرار اورژانس را به خود خواهند دید.

او در ادامه از استقرار بالگرد اورژانس در میدان شهر کهک خبر داد و خاطرنشان کرد: امسال شاهد رشد 2 یا  3 برابری ناوگان اورژانس در بخش‌های مختلف خواهید بود.

رئیس اورژانس استان قم در پایان از استقرار بالگرد اورژانس در روز طبیعت در میدان اصلی شهر  کهک خبر داد و گفت: روز گذشته تیم پروازی اورژانس قم با انجام یک مأموریت ویژه، ضمن انتقال یک مادر  باردار از روستای نایه  بخش کهک به  بیمارستان شهید بهشتی قم، جان وی را از مرگ حتمی نجات داد و خوشبختانه وضع حمل نیز در بیمارستان به خوبی صورت پذیرفت.
منبع: تسنیم
نظرات شما
پیشخوان