تاریخ انتشار: ۰۹:۵۵ - ۱۳ فروردين ۱۳۹۶

اظهارت عجیب یک بازیگر: آدم‌های چرک و کثیف، ستارگان امروز سینمای ایران شده‌اند

حمید گودرزی باحضور در برنامه «دورهمی» از فضایی که بر سینمای این سال‌های ایران حاکم شده است انتقاد کرد و از علاقه خود به سوپر استار شدن گفت.
رویداد۲۴- حمید گودرزی باحضور در برنامه «دورهمی» از فضایی که بر سینمای این سال‌های ایران حاکم شده است انتقاد کرد و از علاقه خود به سوپر استار شدن گفت.

حمید گودرزی، بازیگر سینما و تلویزیون، شامگاه شنبه 12 فروردین مهمان برنامه «دورهمی» بود.

گودرزی در ابتدای برنامه درباره سن خود و توضیح اینکه چگونه جوان مانده است، گفت: «39 سال دارم، سعی می‌کنم ورزش کنم و خوراکم را کنترل کنم تا سالم زندگی کنم. اگر هم پیر شدم دوست دارم شبیه شما شوم.»

او سپس در مورد نحوه علاقه‌مندی‌اش به بازیگری، بیان کرد: «من برای کنکور تجربی و رشته پزشکی درس می‌خواندم، یک روز فیلمی از آقای مهدی هاشمی در جشنواره فجر دیدم که داشتند سیمرغ می‌گرفتند، با دیدن آن فیلم بدجوری شیفته او و حرفه بازیگری شدم، تغییر مسیر دادم و در کنکور هنر شرکت کردم.»

این بازیگر درخصوص مواجه شدنش با بحران 40 سالگی گفت: «نمی دانم این بحران چیست ولی یک اتفاق بدی امسال برای من افتاد و پس از 12 سال زندگی مشترک، مجرد شدم. این مسئله خیلی اذیتم کرد و تنها شدم.»

او در مورد علت مثبت بودن اکثر کاراکترهایی که بازی کرده است، بیان کرد: «مردم و کارگردانان من را به سمتی سوق دادند که نقش منفی به من نمی‌آید و من هم مجبور شدم که این سبک جوان عاشق پیشه ساده را بازی کنم و در بعضی مواقع هم به من آسیب زده است. حتی خودم هم خسته شده‌ام، ولی پیشنهادهایی که دارم همه در این فضا است.»

این بازیگر درباره اینکه دوست دارد سوپر استار باشد یا نه؟ گفت: «بله دوست دارم و مردم باید بگویند. سوپر استار باید همانند شما خوشتیپ، خوش صدا و خوش لباس باشد و مردم از او خوششان بیاید.»

گودرزی در ادامه برنامه درخصوص غیبت چند ساله خود در سینما و تلویزیون با اشاره به باندبازی حاکم بر فضای هنری، توضیح داد: «در دهه هشتاد که ما در سینما بازی می‌کردیم، مردم روی پرده سینما آدم‌های خوشتیپ و با کلاس می‌دیدند که شخصیت قهرمانی داشتند و چهار تومان پول بلیت می‌دادند، در آخر هم با حال خوب از سینما بیرون می‌آمدند. در مقابل امروزه یک سری آدم‌های کثیف و چرک که با زیر پیراهن بازی می‌کنند و فقط فریاد می‌زنند و رگ گردنشان را باد می‌کنند، ستاره هستند و مخاطبان هشت تومان پول بلیت می‌دهند و زمانی که از سینما بیرون می‌آیند ناراضی هستند و زن و شوهرها به همه شک دارند. امروز سینمای بی‌قهرمان مد شده است و این خیلی به نظرم برای سینما بد است.»

او در همین راستا ادامه داد: « نویسندگان ما هم که فیلمنامه سریال‌های ترکیه‌ای را که همه به موضوع خیانت می‌پردازند، کپی می‌کنند و از روی آن فیلم می‌سازند؛ آثاری که نیاز جامعه ما نیست و باعث ایجاد نارضایتی در بین خانواده‌ها و جامعه می‌شود.»

گودرزی در پاسخ مهران مدیری که پرسید دشمن زیاد داری، اینگونه پاسخ داد: «به نظر می‌آید که خیلی دشمن دارم و شاید دلیلش این است که خیلی با صراحت صحبت می‌کنم، ولی ما که کاری با کسی نداریم و دوباره فعالیت خود را آغاز کرده‌ایم.»

او درباره نقش ایده آلی که همیشه دوست دارد بازی کند، بیان کرد: «دوست داشتم نقش عباس آقا با بازی عزت‌الله انتظامی در «اجاره نشین ها» را بازی کنم.»

گودرزی درباره عجیب‌ترین چیزی که تا به حال شنیده است، گفت: «امروز فهمیدم بازیگر آیتم نمایشی شما (سروش جمشیدی) بیش از یک میلیون دنبال کننده در فضای مجازی دارد و خیلی برایم عجیب بود، واقعا آفرین دارد.»

این بازیگر در پایان درباره دستمزدی که در آخرین کار سینمایی خود گرفته است، گفت: «آخرین دستمزدم 150 میلیون برای یک فیلم در مدت 30 روز بود.»


نظرات شما
پیشخوان