تاریخ انتشار: ۱۲:۱۷ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۶
علی اکبر طاهری تشریح کرد

پرسپولیس چگونه قهرمان شد؟

سرپرست باشگاه پرسپولیس می‌گوید کار تیمی در این باشگاه موجب قهرمانی این تیم شده است.
رویداد۲۴سرپرست باشگاه پرسپولیس می‌گوید کار تیمی در این باشگاه موجب قهرمانی این تیم شده است.

علی اکبر طاهری، درباره قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر، اظهار کرد: با توجه به نتایجی که روز گذشته (جمعه) رقم خورد شانس قهرمانی ما خیلی زیاد شد، اما هنوز روی کاغذ قهرمان نشده‌ایم و نیاز به پیروزی مقابل ماشین سازی تبریز داریم. البته با پتانسیل‌ی که تیم ما دارد مطمئنا در تبریز هم می‌توانیم به پیروزی برسیم و جشن قهرمانی بگیریم.

وی افزود: از همه هوادارانی که در طول فصل از ما حمایت کردند و در سرما و گرما به ورزشگاه آمدند تشکر می‌کنم. آنها نقش مهمی در این قهرمانی داشتند. امیدوارم پس از سال‌ها خوشحالی را به قلب هواداران آورده باشیم. خوشحالی هواداران و شاد بودن آنها مهم‌ترین دغدغه‌ ما محسوب می‌شود.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که مهم‌ترین عامل قهرمانی پرسپولیس را چه مساله‌ای می‌داند، گفت‌: مهم‌ترین عامل قهرمانی پرسپولیس کار تیمی است. ما در باشگاه به طور کامل مثل یک تیم عمل می‌کنیم. اگر قرار بود به صورت انفرادی کاری انجام می‌دادیم مطمئنا نتیجه‌ نمی‌گرفتیم.

وی در ادامه‌ در پاسخ به این سوال که با توجه به اتمام قرارداد برانکو ایوانکوویچ در فصل آینده آیا قرار است قرارداد این مربی مجددا تمدید شود، گفت‌: هنوز زود است درباره این موضوع صحبت کنیم. به وقت خودش در مورد این مساله هم صحبت خواهیم کرد.

طاهری درباره تمدید قرارداد سید جلال حسینی هم گفت‌: حسینی کاپیتان تیم ما است و طی روزهای اخیر صحبت‌هایی را برای تمدید قرارداد با او انجام داده‌ایم و به توافق رسیده‌ایم، اما با توجه به این که فرصت کافی در اختیارمان نبود نتوانستیم روی کاغذ و به طور رسمی قراردادش را تمدید کنیم. فکر می کنم ظرف امروز یا فردا این اتفاق رخ دهد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره دیدار حساس پرسپولیس مقابل الریان قطر هم گفت‌: بازی بسیار حساسی مقابل الریان داریم. امیدوارم که هوادارانمان مثل دیدارهای قبلی به ورزشگاه بیایند و با حضور خودشان به پیروزی تیم کمک کنند. مطمئن باشید حمایت هواداران نقش مهمی در پیروزی ما خواهد داشت. البته این را هم باید بگویم هوادارانی که ظرف امروز و فردا اقدام به دریافت کارت بانک کوثر کنند می‌توانند با تخفیف حدود 30 درصدی بلیت بازی را در ورزشگاه آزادی تهیه کنند. هواداران با تهیه کارت بانک علاوه بر این تخفیف به باشگاه پرسپولیس هم کمک خواهند کرد. من امیدوارم روز دوشنبه ورزشگاه آزادی پر از تماشاگر شود.
منبع: ایسنا
نظرات شما
پیشخوان