تاریخ انتشار: ۱۳:۳۴ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۶
تعداد نظرات: ۱ نظر

برانکو ایوانکوویچ تهدید به استعفا کرد

پشت پرده‌ی دریافت رضایتنامه رامین رضاییان ماجراهای عجیبی را در خود جای داده است.
رویداد۲۴- پشت پرده‌ی دریافت رضایتنامه رامین رضاییان ماجراهای عجیبی را در خود جای داده است.

حواشی به وجود آمده در اردوی پرسپولیس در امارات موجب شد برانکو ایوانکوویچ مدافع جنجالی‌اش را نبخشد و پس از چند هفته وضعیت رامین رضاییان را مشخص کند. با اعلام سرمربی پرسپولیس دیگر نیازی به رامین نداشت تا با برکناری او وضعیت مدافع ملی پوش این تیم در هفته‌های پایانی لیگ نامشخص شود.

رامین چندین بار پس از برکناری از پرسپولیس به باشگاه رفت تا وضعیتش را مشخص کند. علی پروین و علی اکبر طاهری و گرشاسبی و ترکاشوند روز گذشته در باشگاه پرسپولیس برای رسیدگی به پرونده رامین رضاییان تشکیل جلسه دادند . پس از گذشت دقایقی مدافع برکنار شده در باشگاه حاضر شد و به جلسه ملحق شد.

پس از گفت‌و‌گو با رامین در این جلسه در نهایت تصمیم به صدور رضایتنامه او برای جدایی از پرسپولیس گرفته شد اما این تمام موضوع جلسه نبود. پیش از این هر جلسه‌ای برگزار شده بود علی پروین در آن حضور نداشت اما چرا پروین به عنوان یک پیشکسوت دیروز در باشگاه پرسپولیس حضور داشت؟

موضوع از این قرار است که علی پروین روز گذشته در باشگاه حاضر شده تا آخرین تلاش خود برای ابقای مدافع جنجالی پرسپولیس در این تیم را انجام دهد. در این جلسه از سرمربی پرسپولیس، برانکو ایوانکوویچ، خواسته شد که اردوی پرسپولیس پیش از دیدار برابر الریان را ترک کند و برای صحبت های نهایی آخرین بار در باشگاه حضور پیدا کرده و در این جلسه شرکت کند.

برانکو ایوانکوویچ هم اعلام کرد که اردوی پرسپولیس را ترک نکرده و نظر نهایی‌اش درباره رضاییان برکناری او از لیست تیم است. برانکو گفته چون علی پروین در این جلسه حضور دارد نمی‌تواند به عنوان سرمربی این تیم به پروین که سالها در پرسپولیس توپ زده و از پیشکسوتان باشگاه است برای بازگشت رامین نه بگوید. اگر چیزی به غیر از این از می‌خواهید و دوست دارید رامین بازگردد من استعفا می‌دهم!

درگیری رضاییان با علیپور یک درگیری تقریبا ساده بوده و سرمربی پرسپولیس می‌توانست با چند جلسه محرومیت رامین از حضور در تمرینات یا کسر از مبلغ قرار داد و روش‌های دیگر مدافع سرخپوشان را تنبیه کند  اما برکناری برای این موضوع کمی عجیب به نظر می‌رسید. احتمالا موضوع بین برانکو و رضاییان مسئله‌ی پیچیده تری نسبت به درگیری او با علیپور است که سرمربی سرخپوشان تا این حد بر تصمیم خود برای برکناری مدافع این تیم پافشاری می‌کند تا جایی که حتی دوست دارد استعفا بدهد اما رامین به تیم برنگردد.
منبع: ایلنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
پنجعلی5
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۰
0
0
علیپور بیچاره تقصیر کار شناخته شد ، طفلک بچه 20 ساله رو سیبل کردند، همه هوادادارا هم میدونن او مقصر نیست .
نظرات شما
پیشخوان