تاریخ انتشار: ۱۸:۱۳ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۶

اعتراض گسترده در داخل و خارج مجلس به تبلیغ زودهنگام و ناشیانه صدا و سیما برای رئیسی

اعتراض گسترده در داخل و خارج مجلس نسبت به تبلیغ زودهنگام صدا و سیما برای رئیسی ادامه دارد. تلویزیون این روزها نه تنها دوربین خود را برای تبلیغ برنامه های تشکیلات انتخاباتی اصولگرایان(جمنا) اختصاص داده است بلکه با پخش مراسم های مذهبی و نمازهای جماعت او نارضایتی ها را برانگیخته است. تاکنون علی مطهری، احمد مازنی و محمود صادقی نمایندگان تهران از حرکت صدا و سیما اظهار تاسف کرده اند.
رویداد۲۴- اعتراض گسترده در داخل و خارج مجلس نسبت به تبلیغ زودهنگام صدا و سیما برای رئیسی ادامه دارد. تلویزیون این روزها نه تنها دوربین خود را برای تبلیغ برنامه های تشکیلات انتخاباتی اصولگرایان(جمنا) اختصاص داده است بلکه با پخش مراسم های مذهبی و نمازهای جماعت او نارضایتی ها را برانگیخته است. تاکنون علی مطهری، احمد مازنی و محمود صادقی نمایندگان تهران از حرکت صدا و سیما اظهار تاسف کرده اند.

علی مطهری حرکت تلویزیون را غیر قانونی خوانده است. محمود صادقی دیگر نماینده تهران اقدامات رئیسی را با استناد به ماده 68قانون اساسی و ممنوعیت هرگونه فعالیت تبلیغاتی بااستفاده ازامکانات ببیت المال را جرم و قانون شکنی اعلام کرد.

پیش از این حجت الاسلام احمد مازنی از اعضای شاخص کمیسیون فرهنگی مجلس در یادداشتی نسبت به تبلیغات سیاسی صدا و سیما برای ابراهیم رئیسی کاندیدای گروه جمنا(جبهه مردمی انقلاب اسلامی) اعتراض کرد. نماینده مردم تهران در عین حال خطاب به تولیت آستان قدس گفت که شکاف میان فقیر و غنی با اتخاذ سیاستها و تدابیر درست اقتصادی ترمیم می شود نه صدقه دادن و نذورات. او اظهار تعجب کرد که صدا و سیما این نوع فعالیت ها(صدقه دادن) را به عنوان اقتصاد مقاومتی از زبان رئیسی تبلیغ می کند.

"به من می گویند این روش کمک شما به فقرا آن ها را بدعادت می کند من می گویم اگر اکنون امام رضا بودند چه می کردند؟"(نقل به مضمون)

گویا تصویری که بعضی از ما از امام رضا(ع) ساختیم و اصرار داریم دیگران هم باور کنند این است که  مثلا العیاذ بالله امام هشتم اگر الآن بودند در یک نقطه ای می نشستند و فقرا در مقابل حضرت به صف می شدند و آن بزرگوار هم دست می کردند در کیسه و به هرنفر چند دینار یا درهم می بخشیدند!

در حالی که به اعتقاد من امروز اگر امام رضا (ع) بودند اولا امور جامعه را با تدبیر اداره می کردند تا فاصله فقیر و غنی در  حدی نباشد که یکی را می دهی صد ناز و نعمت یکی را لقمه ای آغشته با خون!

اگر امروز امام رضا بودند اجازه نمی دادند از بیت المال مسلمین،  استفاده تبلیغاتی برای انتخابات شود!

اگر امام هشتم بودند اجازه نمی دادند دولت منتخب مردم که مسولیت رسیدگی به امور اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی را بر عهده دارد با استفاده از تمام امکانات و ابزار قدرت مورد تخریب قرار بگیرد و نهادهایی که نذورات و ثروت های عمومی را در اختیار دارند بروند در گوشه ای از ایران عزیز چند واحد مسکونی بسازند و رسانه ملی این خدمات را به نام اقتصاد مقاومتی به رخ ملت و دولت بکشد.

منبع: جماران
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان