تاریخ انتشار: ۱۵:۵۶ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶
صادقی:

تغییر رئیس دانشگاه آزاد غیرمنتظره و تعجب‌برانگیز است/ نه تنها مشورت نکردند بلکه اطلاع هم ندادند

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تغییر غیرمنتظره رئیس دانشگاه آزاد را تعجب‌برانگیز خواند و گفت: متاسفانه برای این جابه جایی نه تنها مشورتی با کمیسیون آموزش صورت نگرفت بلکه حتی اطلاعی نیز داده نشد.
رویداد۲۴_محمود صادقی، در واکنش به برکناری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: قرار بود وزیر علوم روز گذشته (یکشنبه)در کمیسیون آموزش حضور یابد و احتمالا دلایل این جا به جایی مدیریتی را توضیح دهد اما به دلیل جلسه فوق‌العاده هیات امنای دانشگاه آزاد این اتفاق نیفتاد، هرچند این تغییر مدیریتی غیرمنتظره و تعجب‌برانگیز است.
نماینده مردم تهران، ری، شمرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به عنوان عضو کمیسیون آموزش مجلس چندان دلیل موجهی برای این تغییر در دست نداریم ضمن آنکه نه تنها مشورتی با کمیسیون صورت نگرفت بلکه حتی اطلاعی نیز داده نشد.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه اگرچه سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی رزومه خوبی در بخش مدیریتی دارند اما به یاد ندارم در بخش آموزش عالی سمت مدیریتی داشته است، گفت: معتقدم عملکرد آقای حمید میرزاده در دوران مدیریتش مثبت بود، به همین دلیل تغییر به یکباره وی بدون اخذ مشورت از سایر دستگاه‌های مرتبط در این حوزه غیرعادی به نظر می‌آید؛ البته نمی‌دانم چه مسئله‌ای در میان است که تغییر مدیریتی چنین با عجله این صورت گرفته است./

منبع: خانه ملت
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان