تاریخ انتشار: ۰۸:۱۵ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶
تعداد نظرات: ۱ نظر

وعده یارانه تا 3 برابر رسید

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: برنامه ما آن است که یارانه سه دهک اول جامعه را تا سه برابر افزایش دهیم.
رویداد۲۴_کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: برنامه ما آن است که یارانه سه دهک اول جامعه را تا سه برابر افزایش دهیم.

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید ابراهیم رئیسی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در تشریح بخشی از برنامه انتخاباتی خود اظهار داشت: برنامه ما آن است که یارانه سه دهک اول جامعه را تا سه برابر افزایش دهیم؛ چراکه این قشر جز با حداقل‌ها امکان زندگی کردن ندارند.

به نوشته فارس، وی بابیان اینکه برنامه دوم ما در ارتباط با بیکاری است، گفت: احساس ما آن است که مسئله و بحران بیکاری قابل‌حل شدن است و این بحران را می‌توان با ایجاد یک و نیم شغل در سال، حل کرد.

رئیسی افزود: بحران بیکاری درکل با 6 میلیون شغل می‌تواند به زیر 9 درصد که در برنامه ششم توسعه نیز آمده است، حل و عملیاتی شود.
منبع: فارس
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
عقیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۶
0
0
با گران کردن بنزین از ۱۰۰۰تومان به ۲۰۰۰هزار تومان میخواهد یارانه رو سه برابر کنه اونوقت موجی از گرانی در کشور رخ خواهد داد آن وقت باید نان را دانه ای ۵۰۰۰هزار تومان باید خرید مردم بیدار باشید
نظرات شما
پیشخوان