تاریخ انتشار: ۰۹:۳۹ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
تعداد نظرات: ۱۰ نظر
جعفرزاده ایمن‎آبادی در گفت‌وگو با رویداد۲۴:

شعار مبارزه با فساد رئیسی، با سوابق و عمل او همخوانی ندارد

نایب رییس فراکسیون مستقلان ولایی تأکید کرد: شعار و عمل آقای رئیسی با هم همخوانی ندارد، مردم چگونه می‌توانند به او اعتماد کنند. با تشکیل چنین فضایی حتماً کاندیدای مورد نظر به دلیل باورپذیر نبودن از سوی مردم، ضربه خواهد خورد.
رویداد۲۴نایب رییس فراکسیون مستقلان ولایی تأکید کرد: شعار و عمل آقای رئیسی با هم همخوانی ندارد، مردم چگونه می‌توانند به او اعتماد کنند. با تشکیل چنین فضایی حتماً کاندیدای مورد نظر به دلیل باورپذیر نبودن از سوی مردم، ضربه خواهد خورد.

از شعارهای موردتوجه ابراهیم رئیسی، کاندیدا ریاست جمهوری که سال‌ها در سمت معاون اولی قوه قضائیه فعالیت داشته، مبارزه با فساد است، اما او در قدم‌های اولیه همین مسیر چندان به این شعار خود پایبند نبود.

عکس‌های حضور سعید مرتضوی، دادستان سابق تهران که دارای ۵ پرونده مفتوح است و در پرونده‌های کهریزک، شکایت عباس پالیزدار و پیمان حاج محمود عطار، ۶ حکم برائت از دستگاه قضایی گرفته، سرنوشت برخی اتهام‌ها و شکایت‌ها هم علیه او در پرونده تأمین اجتماعی هنوز نامعلوم است و پرونده فاضل لاریجانی تا این تاریخ به سرانجام و صدور حکم نرسیده و نام او در پرونده بابک زنجانی هم به‌عنوان متهم به چشم می‌خورد، در مسجد بزرگ حظیره محمدیه یزد که رئیسی برای انجام سخنرانی انتخاباتی به آنجا رفته بود، در فضای مجازی منتشر شد. اگر چه ستاد انتخاباتی رئیسی ارتباط مرتضوی با این ستاد را تکذیب کرد. 

اما حمایت افرادی همچون مرتضوی از رئیسی و البته با توجه به سوابق همکاری این دو در دوران طولانی حضور در قوه قضاییه می‎تواند شعارها و ادعاهای رئیسی در  ارتباط با مبارزه با فساد را با تردیدهای مواجه کند نشان از آن دهد کهمبارزه با فساد تنها شعاری برای کسب آرا بیشتر و جلب نظر مردم برای این کاندیدای ریاست جمهوری است.

علاوه بر این ازآنجا که قوه قضائیه می‎تواند متولی اصلی مبارزه با فساد باشد و به نوعی موثرترین نهاد در این ارتباط به‌حساب می‌آید، حال که رئیسی در این قوه در حل معضل فوق ناتوان عمل کرده از کسوت ریاست جمهوری توقع زیادی نمی‌توان از او داشت.

غلامعلی جعفر زاده ایمن آبادی، نایب رییس فراکسیون مستقلان ولایی در مجلس شورای اسلامی در گفت‎وگو با رویداد۲۴ درباره وعده‎های رئیسی برای مبارزه با فساد گفت: مردم شعارها را با عملکردها مقایسه می‌کنند کسی نمی‌تواند شعار مبارزه با فساد مطرح کند، اما زمانی که متولی مبارزه با فساد بود در پرونده کاری او در این زمینه هیچ‌چیزی به ثبت نرسیده باشد و از طرف دیگر کسانی که دارای پرونده‌های مفاسد مالی هستند با او به حرکت درآیند. درواقع چنین رفتارهایی برای شخصی که خود را به‌عنوان کاندیدای ریاست جمهوری معرفی می‌کند، مناسب نیست.

وی درباره ادعای حضور بدون دعوت مرتضوی در جلسه سخنرانی رئیسی بیان کرد: کسی در این جایگاه بدون هماهنگی در نشست سخنرانی یک کاندیدا ریاست جمهوری حاضر نمی‌شود؛ بنابراین به‌جای طرح چنین ادعاهایی باید تکلیف مردم مشخص شود، همین امروز شعار و عمل همخوانی ندارد، مردم چگونه می‌توانند به او اعتماد کنند. با تشکیل چنین فضایی حتماً کاندیدای مورد نظریه دلیل باورپذیر نبودن از سوی مردم، ضربه خواهد خورد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: شعار مبارزه با فساد امروز از سوی کسانی مطرح می‌شود که در زمان مسئولیت شان بزرگ‌ترین فسادها روی داد و برای مبارزه با آن اقدامی صورت نگرفت. حتی اکنون نیز کسانی در اطراف شان حضور دارند که پرونده جنایت در کهریزک و فسادهای مالی را با خود یدک می‌کشند، طرح چنین تناقض‌گویی‌ها بدون شک خواست خدا است تا مردم نسبت به آنان شناخت واقعی پیدا کنند.

وی در خصوص خطراتی که این تناقض‌گویی‌ها در جامعه دارد، اظهار داشت: شکی درخطر تناقض‌گویی برای جامعه نیست، اما مردم به یک بلوغ سیاسی و فکری رسیده‌اند که دیگر فریب این شعارها را نخواهند خورد. هر کاندیدایی که از این شعارهای پوپولیستی مانند همین مبارزه با فساد و توزیع پول در بین مردم صحبت به میان آورد، موفق نخواهد بود.

جعفر زاده ایمن آبادی در ادامه اضافه کرد: طرح شعارهایی از این نمونه که در بالا اشاره کردم به معنای خرید رأی است و خرید رأی هم صرفاً مادی نیست، می‌تواند معنوی هم باشد. بدین دلیل وعده پول می‌دهند زیرا همان زمان نیاز به پرداخت نیست، این کار به‌خودی‌خود نوعی فساد به‌حساب می‌آید.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۰
سید عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۰
3
1
اقدام آقای رئیسی در زمان احمدی نژاد چه بود!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۰
4
3
آنقدر بگوئيد تا بغض تان بتركد. ايشان مبرا از اين ارجيف شما است. خودتان را بكُشيد تا به آب و نان برسيد.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۱
3
3
از رئیسی بغض داشته باشید و از این بغض بمیرید .
حجت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۱
0
2
چرا مفسدان از اسم رئیسی هراس دارند ؟؟؟ وجه مشترک منافقین داخلی با معاندین خارجی در دشمنی با رئیسی از کجا نشأت می گیرد ؟ شک ندارم کسید ابراهیم رئیسی به مدد پروردگارو حمایت مردم آسیب دیده از فساد ، بت فساد را ابراهیم وار خواهد شکست
nahdi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۱
2
2
اگه متهم به چیزی بود ک صلاحیتش تایید نمیشد
کرامت سلیمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۱
0
0
ادعای شهروند ایران: بمب اتم همان آقا گرگه ی دوران کودکی ماست

به گزارش اسلام تایمز ؛ نشریه اینترنتی ایرانی اسرار نامه مقاله کرامت سلیمی ، یکی از خوانندگان خود را منتشر کرده که ادعا می کند سلاح اتمی وجود خارجی ندارد و برهان هایی را برای اثبات ادعای خود مطرح کرده است. اسپوتنیک این مقاله را در چند قسمت به شما تقدیم کرده و منتظر نظرات شما درباره آن خواهد بود. نوشته را با این سوال آغاز میکنم که چرا هیچکس نمیتواند جامعه را اصلاح کند. توزیع نامتقارن و ناعادلانه ثروت و قدرت در جهان علت بروز رفتارهای خشونت امیز در جوامع مختلف می باشد. واقعیت این است که زمانی مطلب در سایت اصلی

http://yon.ir/59ik

http://islamtimes.org/fa/doc/article/620108/

همچنین سایتهای monazereh و endnews مقالات دروغ بودن بمب اتمی و خیالی بودن ان را منتشر نمودند.

سایت اسلام تایمز که در لبنان مستقر است نیز اقدام به انتشار این مقالات نمود.

http://islamtimes.org/fa/doc/article/620108/
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۲
0
0
محمد هاشمی آیا متهم به چه بود که تائید نشد ؟
کرامت سلیمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۱
0
0
با سلام و احترام

قصد توهین یا بی احترامی ندارم اما سایت شما سایتی است

متعصب ، وابسته و فاقد استقلال ، با افکار و اندیشه های کهنه و موروثی

و مطالب و موضوعاتی که هرچند ظاهری زیبا و شکیل دارند اما به شدت بوی کهنگی می دهند.

عقل و خرد را جانشین تعصبات تحمیلی و به ارث رسیده نمایید ، از تعصب و لجاج بپرهیزید و با واقع بینی بگذارید تا عقاید و اندیشه های متفاوت و بعضا" مفید درسایت شما ازادانه منتشر گردد تا از برخورد پرتوهای این افکار و اندیشه های متفاوت و درخشش انها جوهر حقیقت اشکار گردد.

مقالاتی را خدمتتان فرستادم که سالها برای نوشتن انها وقت و انرژی گذاشته بودم اما شما حتی به خودتان زحمت ندادید برایم پاسخی بفرستید. انوقت خود را رسانه ای مردمی می دانید.

در پناه حق باشید.
کرامت سلیمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۵
0
0
سایت وزارت دفاع نیز مقاله دروغ بودن سلاح هسته ای را منتشر کرده است .

اگر بمب اتمی وجود داشت سازمانی مثل وزارت دفاع توجهی به این مقاله نمی کرد.

http://www.siyasi.ir/index.php/%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D8%B3%DB%8C%D8%A7%D8%B3%DB%8C/23230-%D8%A8%D9%85%D8%A8-%D8%A7%D8%AA%D9%85-%D9%87%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%A2%D9%82%D8%A7-%DA%AF%D8%B1%DA%AF%D9%87-%DB%8C-%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A7%D9%86-%DA%A9%D9%88%D8%AF%DA%A9%DB%8C-%D9%85%D8%A7%D8%B3%D8%AA.html

سایت خبری و تحلیلی معاونت سیاسی وزارت دفاع – بمب اتم همان آقا گرگه ی دوران کودکی ماست
کرامت سلیمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۵
0
0
همینطور سایتهای بسیج کرمان و بسیج کل کشور

http://www.armanekerman.ir/?p=16817

http://basijnews.ir/fa/news/8879539/%D8%A8%D9%85%D8%A8-%D8%A7%D8%AA%D9%85-%D8%AE%D8%A7%D9%84%DB%8C-%D8%A8%D9%86%D8%AF%DB%8C-%D8%B1%D8%B3%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%A7%DB%8C-%D8%A2%D9%85%D8%B1%DB%8C%DA%A9%D8%A7-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D9%84%D9%82%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%D8%B1%D8%B3-%D9%88-%D8%A7%DB%8C%D8%AC%D8%A7%D8%AF-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%86%D8%AF%DA%AF%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D8%AA

آرمان کرمان
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان