تاریخ انتشار: ۲۲:۰۷ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶
مصطفی هاشمی‌طبا :

ادغام دو حوزه ورزش و جوانان منطقی نبود

سیدمصطفی هاشمی‌طبا دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد نساجی از دانشگاه امیرکبیر تهران و متخصص سیستم آنالیز از سازمان مدیریت صنعتی می‌باشد. او در دولت‌های محمدجواد باهنر و میرحسین موسوی وزیر صنایع و در دولت دوم هاشمی رفسنجانی و دولت اول سیدمحمد خاتمی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان تربیت بدنی بوده است. او همچنین از ۱۳۶۵ تا ۱۳۶۷ و از ۱۳۷۵ تا ۱۳۸۳ رئیس کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران بود.
رویداد۲۴- سیدمصطفی هاشمی‌طبا دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد نساجی از دانشگاه امیرکبیر تهران و متخصص سیستم آنالیز از سازمان مدیریت صنعتی می‌باشد. او در دولت‌های محمدجواد باهنر و میرحسین موسوی وزیر صنایع و در دولت دوم هاشمی رفسنجانی و دولت اول سیدمحمد خاتمی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان تربیت بدنی بوده است. او همچنین از ۱۳۶۵ تا ۱۳۶۷ و از ۱۳۷۵ تا ۱۳۸۳ رئیس کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران بود. وی که اکنون به عنوان یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوی پا به بزرگترین رقابت سیاسی کشور گذاشته معتقد است ادغام دو حوزه ورزش و جوانان منطقی نبوده و در صورت موفقیت در انتخابات این دو مقوله را از هم جدا خواهد کرد. از این‌رو به سراغ سیدمصطفی هاشمی‌طبا رفتیم تا از نظرات وی راجع به تفکیک دو حوزه ورزش و جوانان و همچنین مدیریت ورزش در دولت یازدهم جویا شویم.

شما سال‌ها به عنوان مدیر ارشد ورزش در کشور خدمت کردید، بنظرتان ادغام حوزه ورزش با جوانان منطقی بود؟
بنده به عنوان فردی که سال‌ها در حوزه ورزش فعالیت داشتم معتقدم ادغام این دو حوزه کار منطقی نبود و نیاز است به مانند سال‌های قبل دوباره از هم تفکیک شود.

در صورت موفقیت در انتخابات ریاست جمهوری چه فکری برای تفکیک حوزه ورزش از جوانان کرده‌اید؟
برای تفکیک این دو از هم مصمم هستم ولی اینکه الان بگویم دقیقا چه طرحی دارم زود است زیرا نیاز به مطالعه دقیق‌تر دارد. آنچه که مشخص است باید ورزش از مقوله جوانان جدا شود و بطور ویژه به آن پرداخت. برای اداره حوزه جوانان باید بیشتر فکر شود که چگونه امکان اداره هرچه بهتر آن وجود دارد.

برای اینکه قشر جوان به حمایت از شما پای صندوق رای بیایند چه برنامه‌هایی دارید؟
برنامه‌های من کلی و برای تمام مردم است. مطمئنا جوانان خارج از دیگر قشرهای جامعه نیستند. بنا دارم مشکلات موجود و راه حل‌های آن را به اطلاع مردم ایران برسانم تا همه از کمبودهای حال حاضر کشور باخبر شوند. حال اگر برنامه‌های من مقبول بود مردم به من اقبال می‌کنند.

مدیریت ورزش را دولت یازدهم چطور ارزیابی می‌کنید؟
در کل وزارت ورزش و جوانان در دولت یازدهم وظیفه خود را به درستی انجام داده و از نظر من کارنامه مثبتی را برجای گذاشته است.

منبع: ورزش و جوانان
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان