تاریخ انتشار: ۰۶:۵۹ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
دادستان زاهدان :

"متجاوزان جیش‌العدل فرار کردند"

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان با تایید شهادت ده نفر از ماموران مرزبانی منطقه میرجاوه در اثر تیرانداری اعضای گروهک جیش الظلم گفت: نیروهای متخاصم پس از درگیری و به شهادت رساندن مرزبانان به عمق خاک پاکستان متواری شده اند.
رویداد۲۴- حجت‌الاسلام موحدی‌راد در تشریح این حادثه گفت:حدود ساعت ٢٠ امشب در منطقه مرزی میرجاوه و بین میل ٩٩ و ١٠٠ یازده نفر از ماموران مرزبانی متشکل از سه نفر از ماموران کادری و هشت نفر از سربازان وظیفه به هنگام تعویض پست مورد حمله و کمین تروریست‌ها قرار گرفته و بر اثر تیراندازی با تیربار گرینف متاسفانه هشت نفر از آنان در دم به شهادت رسیده و دو نفر دیگر نیز پس از انتقال به بیمارستان به شهادت رسیده‌اند.

دادستان زاهدان با اعلام اینکه حال تنها مجروح این حادثه نیز وخیم گزارش شده افزود:نیروهای مرزبانی و سپاه پاسداران به همراه نیروهای امنیتی در حال بررسی حادثه و پیگیری آن هستند.

او با اعلام اینکه محل وقوع این جنایت،منطقه مرزی دارای پوشش جنگلی است گفت:متجاوزان گروهک جیش العدل پس از وقوع این جنایت در نقطه صفر مرزی با استفاده از پوشش منطقه بلافاصله به عمق خاک پاکستان متواری شده اند.
منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
آزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
0
0
می خواستی بمانند ویک فاتحه هم بخوانند
مقدم
|
Germany
|
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۸
0
0
این وزارتااطلاعات پس چکار میکنه یزره پول خرج کنید برای امنیت شماها یک گروه افراد مسلح تا نزدیکیهای مرز های ایران امدن متوجه نشدید این کوتاهی از وزارت اطلاعات بوده
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان