تاریخ انتشار: ۱۰:۳۱ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶

فرشید باقری اولین خروجی استقلال در تابستان؟

به نظر می رسد فرشید باقری اولین بازیکنی باشد که تیم استقلال را در تابستان پیش رو ترک بگوید.
رویداد۲۴به نظر می رسد فرشید باقری اولین بازیکنی باشد که تیم استقلال را در تابستان پیش رو ترک بگوید.

فرشید باقری که در ابتدای فصل با سر و صدای فراوانی به تیم استقلال پیوست، هرگز نتوانست در این تیم آنطور که باید جای خود را پیدا کند و در بیشتر دیدارهای فصل روی نیمکت قرار گرفت. او که در ابتدای فصل مورد توجه برانکو و تیم پرسپولیس نیز قرار داشت تصمیم گرفت به تیم رقیب بپیوندد اما این انتقال هرگز برای او موفقیت آمیز نبود.
باقری در نیم فصل نخست پس از حاشیه های بوجود آمده از مدیران باشگاه درخواست جدایی از استقلال را مطرح کرد که این اتفاق با مخالفت منصوریان مواجه شد تا او یک نیم فصل دیگر در استقلال توپ بزند.

با اضافه شدن امید نورافکن به ترکیب استقلال و بازی های خوب او در میانه میدان شرایط برای باقری سخت تر نیز شد و دقایق حضور او در میدان از نیم فصل نخست نیز کمتر شود.

این بازیکن کرمانی در میان طرفداران استقلال نیز چندان محبوبیت پیدا نکرد و به نظر می رسد اکنون تصمیم جدی تری برای ترک استقلال گرفته است. باقری در تمرین امروز تیمش نیز شرکت نکرد تا نارضایتی از شرایطش بیش از پیش نمود پیدا کند.

با توجه به اضافه شدن روزبه چشمی به ترکیب آبی ها در فصل آینده ، شرایط برای این هافبک 24 ساله سخت تر از قبل نیز خواهد شد و جمیع این اتفاقات نشان از آن دارد که او اولین خروجی تیم استقلال در فصل نقل و انتقالات تابستانی خواهد بود.
منبع: ورزش سه
نظرات شما
پیشخوان