تاریخ انتشار: ۱۱:۱۴ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶
جوان‌ها به ترکیب راه پیدا می‌کنند

تراکتورسازی با 9 بازیکن مقابل سپاهان!

تیم تراکتورسازی در بازی امروز مقابل سپاهان غایبان پرشماری دارد؛ نگاهی به لیست این تیم نشان می‌دهد که مقابل سپاهان فقط 9 بازیکن بزرگسال در لیست حضور خواهند داشت!
رویداد۲۴-  تیم تراکتورسازی در بازی امروز مقابل سپاهان غایبان پرشماری دارد؛ نگاهی به لیست این تیم نشان می‌دهد که مقابل سپاهان فقط 9 بازیکن بزرگسال در لیست حضور خواهند داشت!
به گزارش "ورزش سه"، کمبود بازیکن تراکتورسازی در هفته های پایانی کاملا در ترکیب این تیم مشهود شده است؛ فشاری که به بازیکنان اصلی این تیم وارد می شود، آمار مصدومیت ها را بالا برده و از طرف دیگر محرومیت های چند بازیکن نیز مزید بر علت شده تا تراکتور در مسابقات اخیر هرگز همه بازیکنان اصلی اش را در اختیار نداشته باشد.

برای بازی با سپاهان نیز تعداد غایبان تراکتورسازی کم نیست؛ از جمع شاگردان امیر قلعه نویی کرار جاسم مقابل سپاهان آخرین جلسه از محرومیت انضباطی اش را سپری می کند. شهرام گودرزی و محمد نوری با دریافت کارت زرد مقابل استقلال 3 اخطاره شدند و بازی این هفته را از دست دادند. لوسیانو ادینیو نیز همچنان مصدومیتش بهبود پیدا نکرده و نمی تواند در بازی این هفته به میدان برود. 

خبر خوب برای تراکتوری ها این است که محمد ایرانپوریان شرایط بازی کردن پیدا کرده و می تواند تیمش را در بازی امروز مقابل سپاهان همراهی کند.

در چنین شرایطی تراکتورسازی 4 بازیکن اصلی خود را مقابل سپاهان در اختیار ندارد و با توجه به لیست بازیکنان این تیم در بازی آینده فقط 9 بازیکن بزرگسال می توانند در ترکیب تیم سرخپوش تبریزی به میدان بروند.محمدرضا اخباری، خالد شفیعی، محمد ایرانپوریان، هادی محمدی، سعید آقایی، مهدی کیانی، فرزاد حاتمی، مهدی شریفی و محمد ابراهیمی 9 بازیکن بزرگسال و اصلی تراکتورسازی هستند که مقابل سپاهان حاضر خواهند بود. البته محمدرضا مهدی‌زاده مدافع جوان تراکتوری‌ها نیز می تواند برای این تیم به میدان برود.

دست خالی قلعه نویی برای بازی با سپاهان کاملا مشهود است و این اتفاقات باعث می شود تا سرمربی تراکتورسازی به نفرات جوان بازهم بها بدهد. بازیکنانی مانند علی طاهران، فاخر تهامی، امیرنصر آزادانی، عارف آقاسی و ... که در بازی های قبلی نیز مورد اعتماد قلعه نویی قرار گرفتند. با توجه به مصدومان و محرومان پرتعدادی که تراکتور برای بازی روز شنبه دارد، احتمالا علی طاهران و فاخر تهامی از ابتدا در ترکیب ثابت تیم شان به میدان می روند.

با این تفاسیر در بازی امروز احتمالا علی طاهران یا فاخر تهامی در ترکیب اصلی قرار می گیرند و بازیکنان جوان دیگر این شانس را دارند که در نیمه دوم به زمین بروند. در این بین احتمال بازی کردن تهامی بیشتر است چون او توانایی بازی در پست هافبک وسط و وینگر را دارد یا در وینگر راست بازی می کند و یا جای کرار و نوری در هافبک وسط توپ می زند.

ترکیب احتمالی تراکتورسازی مقابل سپاهان:

محمدرضا اخباری،محمد ایرانپوریان، خالد شفیعی، هادی محمدی، سعید آقایی، محمدرضا مهدی زاده، مهدی کیانی، فاخر تهامی، محمد ابراهیمی، مهدی شریفی و فرزاد حاتمی
نظرات شما
پیشخوان