تاریخ انتشار: ۲۲:۰۸ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
تعداد نظرات: ۱ نظر

رئیسی زابلی تبار است

رئیس ستاد سیدابراهیم رئیسی در سیستان و بلوچستان گفت که اگرچه این نامزد ریاست جمهوری در شهر مقدس مشهد متولد شده اما پدر او، اهل دشتک زابل از منطقه سیستان است.
رویداد۲۴_رئیس ستاد سیدابراهیم رئیسی در سیستان و بلوچستان گفت که اگرچه این نامزد ریاست جمهوری در شهر مقدس مشهد متولد شده اما پدر او، اهل دشتک زابل از منطقه سیستان است.

 دادخدا خدایار روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: «بر اساس بعضی مستندات آقای رئیسی از سادات سیستانی است و پدر ایشان متولد دشتک زابل بوده است.»

وی افزود: بنا بر هماهنگی های صورت گرفته، حجت الاسلام رئیسی احتمالا در هفته آینده به سیستان و بلوچستان سفر می کند که نشست با علما و نخبگان اهل تشیع و تسنن و بزرگان اقوام و طوایف و حضور در جمع دانشجویان از برنامه های وی خواهد بود.

خدایار در مورد توجه این نامزد انتخاباتی به اهل سنت گفت: بر اساس اظهارات آقای رئیسی، ما حقی به اهل سنت نمی دهیم زیرا آنان خود شهروند ایرانند و از این ناحیه حقوقی دارند.

وی گفت: آستان قدس برای محرومیت زدایی در پنج استان محروم اعلام آمادگی کرده و از ما خواسته طرح ها و برنامه های خود برای رفع محرومیت و اشتغال زایی را ارائه دهیم که ما طرح هایی را پیشنهاد کرده ایم و ساخت مجموعه بین راهی میرجاوه برای اسکان زوار پاکستانی، به عنوان نخستین طرح توسط آستان قدس در استان در حال اجراست.

وی اظهار داشت: توسعه مسیر چابهار - میلک، بهبود وضعیت کشاورزی، توسعه فعالیت های صید و صیادی و 2 بانده کرده راهها، گازرسانی به مردم زاهدان و اتمام طرح های نیمه تمام از جمله نیازهای استان است که مردم انتظار دارند به آن توجه شود.

منبع: جماران
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
0
0
زابل که اکثرا سنی هستند ، چطور رئیسی از وسط این همه سنی سید اندر سید در اومده، بیوگرافی مستندی از پدرش در دسترس هست؟
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان