تاریخ انتشار: ۰۰:۰۵ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶

قالیباف: منظور ما از ۴ درصد کارخانه داران و تولید کنندگان نیستند

یک کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم تاکید کرد که منظورش از ۴ درصد جامعه کارخانه داران و تولید کنندگان نیستند.
رویداد۲۴_یک کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم تاکید کرد که منظورش از ۴ درصد جامعه کارخانه داران و تولید کنندگان نیستند.

 محمدباقر قالیباف در حاشیه ضبط برنامه خود در صدا و سیما، گفت: افرادی در جامعه پیدا می شوند که با قانون شکنی، استفاده از خلاء های قانونی و بعضا با یک رانت و اطلاعات خاصی که به دست می آورند، بدون اینکه زحمتی بکشند فرصت های بزرگی به دست می آورند و منفعت های زیادی می برند اما متقابلا بخش عمده ای از حق و حقوق ۹۶ درصد از مردم را از بین می برند.

وی افزود: بعضی وقت ها روند دولت ها به گونه ای است که سیاست ها و تصمیم گیری های مقطعی دارند و دائما قانون را عوض می کنند؛ الان اگر به سایت دولت بروید، می توانید ببینید در طول یک سال چقدر بخشنامه صادر می شود این در حالی است که هر کدام از بخشنامه ها مسایل خاص خودش را دارد. باید در این بخش ثبات ایجاد کنیم چرا که این از مشکلاتی است که ۴ درصد برای ۹۶ درصد ایجاد می کنند.

این نامزد انتخاباتی خاطر نشان کرد: منظور ما از ۴ درصد کارخانه داران و تولید کنندگان نیستند، ما بر این باور هستیم که باید در کشور تولید ثروت کنیم و امنیت سرمایه گذاری داشته باشیم چرا که بدون اینها ایجاد یک شغل هم امکان پذیر نیست. هم اکنون بیش از ۸۰ درصد شغل ها در دست بخش خصوصی است و باید بخش خصوصی را تقویت کنیم.
منبع: ایسنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان