تاریخ انتشار: ۱۱:۱۵ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶
ستاره ایرانی آلکمار اعلام کرد:

مبلغ رضایتنامه جهانبخش؛ 11 میلیون یورو!

علیرضا جهانبخش را سه تیم لیگ برتری از جمله واتفورد، برنلی و بورنموث زیر نظر گرفته و برای جذبش اقدام کرده‌اند.
 رویداد۲۴- علیرضا جهانبخش  را سه تیم لیگ برتری از جمله واتفورد، برنلی و بورنموث زیر نظر گرفته و برای جذبش اقدام کرده‌اند. 

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایران ورزشی ، پیشنهاد آنها جدی است، تا حدی که حتی آلکمار رقم رضایتنامه ستاره ایرانی‌اش را اعلام کرده. 11 میلیون یورو برای آزادی جهانبخش. گویا انگلیسی‌ها پا پیش گذاشته اند، تا جایی که قرار است به هلند بروند، بازی‌های جهانبخش را از نزدیک ببینند و انتقال او را نهایی کنند.
 
دیلی میل چند روز قبل از علاقه سه باشگاه لیگ برتری به جذب تو خبر داد. سه باشگاه واتفورد، بورنموث و برنلی. این پیشنهادها رسمی است؟

 پیشنهاد رسمی هنوز به دستم نرسیده و صحبتی هم نکرده‌ایم. انگار این سه باشگاه رقم رضایتنامه‌ام را از باشگاه پرسیده‌اند. باشگاه هم رقمی را اعلام کرده و خبر جدید دیگری از مراحل این انتقال ندارم.

باشگاه آلکمار چه رقمی را برای انتقال تو درخواست کرده؟

 فکر می‌کنم حدود 9 تا 10 میلیون پوند یا همان 11 میلیون یورو. واقعیت مساله این است که هنوز چند هفته از بازی‌های ما در لیگ هلند و سپس پلی اف باقی مانده و فکر می‌کنم همه چیز به هفته‌های آینده موکول شود.

می‌دانی پیشنهاد کدام یک از این سه باشگاه جدی‌تر بوده؟

 من فقط اسم این تیم‌ها را شنیدم و واقعا نمی‌دانم پیشنهادشان در چه حد است. نمی‌دانم کدام یک از این سه باشگاه مبلغ رضایتنامه‌ام را از آلکمار پرسیده‌اند چون نه من با آنها مذاکره کرده‌ام و نه مدیر برنامه هایم. فکر می‌کنم مذاکره بین باشگاه آلکمار و آنها انجام شده است. قرار است نمایندگان این تیم‌های انگلیسی به هلند بیایند و بازی‌های مرا از نزدیک ببینند. فکر می‌کنم پس از این اتفاق می‌توانم بیشتر درخصوص انتقال به لیگ برتر صحبت کنم.

به نظرت این باشگاه‌ها می‌توانند چنین مبلغی را برای رضایتنامه‌ات هزینه کنند؟

 این را نمی‌دانم. باشگاه آلکمار در جذب و فروش بازیکن باشگاه باهوشی است. این پیشنهادی است که آلکمار داده. من تابع باشگاه هستم و هر تصمیمی که آنها بگیرند می‌پذیرم.
 


گفتی آلکمار در فروش بازیکن باهوش است. فکر می‌کنم همین فصل قبل بود که آلکمار دو بازیکن به لیگ برتر انگلیس انتقال داد و البته پول هنگفتی هم از این راه به دست آورد.

 دقیقا. فصل قبل آلکمار دو بازیکن به تیم‌های تاتنهام و هال سیتی انتقال داد. از این راه آلکمار پول خوبی هم به دست آورد. این می‌تواند یک نکته مثبت باشد.

چند فصل دیگر با آلکمار قرارداد داری؟

 سه فصل دیگر. من تا سال 2020 بازیکن آلکمار هستم و هر تصمیمی بگیرم با موافقت این باشگاه خواهد بود.

در صحبت‌های قبلی گفته بودی دوست داری پله به پله پیشرفت کنی. حتی از حضور دو ساله ات در یک تیم باشگاهی صحبت کرده بودی. اینکه هر دو فصل یک بار تیم باشگاهی ات را تغییر بدهی. فکر می‌کنم پس از دو فصل بازی برای آلکمار، زمان انتقال تو به تیم‌های دیگر فرا رسیده.

 این موضوع برای خود من هم جالب است. من دو فصل برای داماش در لیگ برتر بازی کردم، سپس به نایمخن رفتم و دو فصل پیراهن این تیم را پوشیدم. الان هم دومین فصلی است که برای آلکمار بازی می‌کنم. شرایط باشگاه آلکمار مناسب است و من اینجا واقعا خوشحال هستم. اگر به لیگ اروپا صعود کنیم، فصل بعد با آلکمار می‌تواند فوق‌العاده باشد. اگر اینجا بمانم خوشحالم، چون اتفاق خوب و مثبتی است. از طرفی اگر شرایط انتقالم مناسب باشد، دوست دارم قدمی رو به جلو بردارم و زودتر پیشرفت کنم. هر چه سن من پایینتر باشد، بهتر می‌توانم رو به جلو حرکت کنم.

تو را سه تیم لیگ برتری نشانه گرفته‌اند. کمتر بازیکنی است که دوست نداشته باشد در لیگ برتر بازی کند. تو که از این قاعده مستثنی نیستی؟

 به هیچ وجه. قطعا دوست دارم در لیگ برتر بازی کنم. نه تنها من بلکه همه بازیکنانی که در سر تا سر دنیا به صورت حرفه‌ای بازی می‌کنند. لیگ برتر یکی از معتبرترین لیگ‌های اروپا است. لیگی پرفشار و فیزیکی که بازیکنان بزرگی هم آنجا حضور دارند. اتفاقا در سال‌های اخیر بیشترین نقل و انتقالات از هلند به انگلیس انجام شده. بخصوص از 4، 5 تیم اول فوتبال هلند. به شخصه بازی در لیگ برتر را یک قدم رو به جلو برای خودم می‌دانم و از وقوع این اتفاق خوشحال می‌شوم.
نظرات شما
پیشخوان