تاریخ انتشار: ۲۰:۴۳ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶

درخواست پورمحمدی از رییس سازمان صدا و سیما برای پاسخ دادن به اژه‌ای

وزیر دادگستری از رییس سازمان صدا و سیما درخواست کرد مهلتی را به او برای پاسخ دادن به سخنگوی قوه قضاییه مهیا کند.
رویداد۲۴-وزیر دادگستری از رییس سازمان صدا و سیما درخواست کرد مهلتی را به او برای پاسخ دادن به سخنگوی قوه قضاییه مهیا کند.
 
در پی حواشی پیش آمده برسر پوشاک پیدا شده در خانه یک وزیر، امروز غلامحسین محسنی اژه‌ای، معاون اول قوه قضاییه و سخنگوی دستگاه قضا در نشست خبری ویژه ای که برگزار کرده بود، گفت: «آقای پورمحمدی گفته اند این واردات جزء دقیقترین و منظم ترین واردات بوده. وقتی این مسایل را پیگیری می کردم، گفتم اگر این دقیقترین و منظمترین است، پس بی نظم ترین دیگر چیست، خدا به خیر کند. اگر باز هم سئوالی باشد در این خصوص توضیح می دهم.
 
درواکنش به سخنان اژه‌ای، مصطفی پورمحمدی، وزیر دادگستری در نامه ای خطاب به علی عسگری، رییس سازمان صدا و سیما، از او خواست فرصت مشابه و مناسبی را برای پاسخگویی در اختیارش قرار دهد.
 
در نامه پورمحمدی آمده است: «روز جاری، مصاحبه ای با جناب آقای محسنی اژه‌ای سخنگوی محترم قوه قضاییه در بخش های مختلف خبری پخش شده است. در این مصاحبه مطالبی نسبت به اینجانب و رسیدگی به پرونده واردات کالا توسط فرزند وزیر محترم آموزش و پرورش بیان شده است که نیازمند توضیح و تنویر افکار عمومی است. لذا شایسته است دستور فرمایید فرصت مناسب و مشابه در اختیار اینجانب برای پاسخگویی قرار گیرد.»
نظرات شما
پیشخوان