تاریخ انتشار: ۱۵:۳۰ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶

انتقادزیباکلام‎ازورودتندروهابه‎حریم‎شخصی‎روحانی

مدعیان اخلاق مداری امروز هر انگی که بتوانند به روحانی و طبقه حامی آن نسبت خواهند داد و چنین اتفاقاتی از سوی این مشی فکری به هیچ وجه بعید نیست .
رویداد۲۴-صادق زیباکلام، استاد دانشگاه گفت : ورود به حریم شخصی افراد را هیچ عقل سلیم و محکمه  یا وجدانی نمی پذیرد و مردم به خوبی و با قاطعیت پاسخ این بی اخلاقی ها را در روز جمعه خواهند داد .

صادق زیباکلام، فغال سیاسی اصلاح طلب در گفت وگو با سحر- پایگاه اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی – با انتقاد از طرح مباحث غیر اخلاقی و اتهامات رسانه های وابسته به نهادهای امنیتی حامی رئیسی  علیه موضوعات خصوصی زندگی رئیس جمهوری  اظهار کرد : من معتقدم که این دست اقدامات غیر اخلاقی و لجن پراکنی ها از سوی برخی مدعیان اخلاق و رسانه های منتسب به کاندیداهای رقیب روحانی، به این واسطه انجام می گیرد که در واقع اصولگرایان متوجه این واقعیت تلخ شده اند که هیچ شانس و امیدی برای پیروزی در میان مردم متصور نیست.

وی افزود : این دست افراد که این روزها کاملا سرخورده، عصبی و ناامید از فضای انتخاباتی و آگاهی روزافزون مردم درباره واقعیات هستند، از هیچ دروغ، فریب و نیرنگی فروگذار نبوده و از نسبت دادن هر اتهام و افترایی برای گریز از شکست ابا ندارند.

استاد دانشگاه تهران تصریح کرد : به همین دلیل است که شاهد این مهم هستیم که حامیان و مدعیان اخلاقمداری امروز هر انگی که بتوانند به روحانی و طبقه حامی آن نسبت خواهند داد و چنین اتفاقاتی از سوی این مشی فکری به هیچ وجه بعید نیست .

زیباکلام یادآور شد : ورود به حریم شخصی افراد در هیچ عقل سلیم و محکمه وجدانی وارد نیست و مردم به خوبی و با قاطعیت پاسخ آن را در روز جمعه خواهند داد . از همین رو، این رذایل اخلاقی تنها یک دلیل می تواند داشته باشد و آن نیز، احساس طعم تلخ شکست از سوی مدعیان امروز اصولگرایی است.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان