تاریخ انتشار: ۱۰:۳۹ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶

مجید جلالی هنوز هم از دست سرخ‌پوشان دلخور است

سرمربی پیکان می‌گوید:«رفتن منشا به پرسپولیس نقطه تاریک مربیگری من است.»
 رویداد۲۴- مجید جلالی هنوز هم که هنوز است از انتقال گادوین منشا به پرسپولیس ناراحت است.او نمی تواند این ناراحتی را بروز ندهد.حرف جلالی ساده و روشن است. او می گوید وقتش را می گذارد و دنبال این بازیکنان بدون نام می رود اما تیم های دیگر با پرداختی های بیشتر آنها را جذب می کنند و این اتفاق فقط و فقط سوء استفاده است.

جلالی می گوید: «در دنیای حرفه ای مذاکره با بازیکنی برای انتقال به تیم دیگری غیر قانونی نیست اما هیچ باشگاهی را سراغ ندارید که در میانه فصل با بازیکن تیم دیگری وارد مذاکره شود.پرسپولیسی ها تمرکز را از بازیکن ما گرفتند.کار تا جایی پیش رفت که من مجبور شدم منشا را نیمکت نشین کنم.در نهایت هم دیدید که چه اتفاق هایی افتاد.»

جلالی این را گفت و ادامه داد: «جدایی منشا و البته شکل این موضوع یکی از نقاط تاریک و ناراحت کننده مربیگری من است. ما خیلی بازیکنان در اول فصل داشتیم که کسی آنها را نمی شناخت و منشا هم یکی از آنها بود ولی در آخر فصل همه باشگاه ها برای عقد قرارداد با آنها سر و دست می شکنند. سعی می کنیم برای فصل بعد هم از بازیکنانی استفاده کنیم که بتوانند جای منشا را پر کنند و راه او را در پیش بگیرند.»
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان