تاریخ انتشار: ۰۹:۰۰ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
مردشیشه ای در تماس با پلیس:

الو110؟همسرم در بدن من"جی پی اس" کار گذاشته بود،کشتمش

مرد «شیشه» ای که درتوهمی هولناک، همسرش را به قتل رسانده بود با پلیس تماس گرفت و ازجنایت خبرداد.

رویداد۲۴- صبح چهارشنبه -دیروز-عامل جنایت پس ازحضورمأموران درآپارتمانی در طبقه چهارم گفت: «همسرم داخل شکمم جی پی اس کار گذاشته بود به همین خاطراوراکشتم»!

مأموران کلانتری 157 مسعودیه که ازشنیدن این حرف شوکه شده بودند دربازرسی خانه، ناگهان جسد زن میانسال را درحالی درحمام یافتند که پارچه‌ای دورگردنش پیچیده بود.بدین ترتیب آنها بازپرس کشیک قتل وتیم جنایی را باخبرکردند.

متهم 50 ساله درنخستین بازجویی به بازپرس محسن مدیرروستا ازشعبه ششم دادسرای جنایی گفت: «24 سال قبل با همسرم ازدواج کردم البته او همسرصیغه‌ای‌ام بود. حاصل این ازدواج دو دختر است که زمان حادثه به مدرسه رفته بودند. می‌دانم از زمانی که با همسرم ازدواج کرده‌ام او داخل شکمم جی پی اس کار گذاشته و هر جا می‌روم رد مرا می‌زند. سر این موضوع بشدت ناراحت بودم و به همین دلیل باهم درگیر شدیم. دعوای ما ازاتاق پذیرایی شروع و به حمام کشیده شد،تا اینکه برای پایان دادن به تمامی افکارمنفی‌ام او را خفه کردم. بعد از قتل هم با پلیس تماس گرفته و واقعیت را گفتم.»در ادامه تحقیقات مشخص شد متهم از مدت‌ها قبل اعتیاد شدید به «شیشه» دارد و در توهمی هولناک، همسرنگون بخت‌اش را کشته است.

پس از بررسی‌های مقدماتی، جسد به دستور بازپرس جنایی برای تعیین علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل وعامل جنایت نیزبرای بازجویی به اداره آگاهی انتقال یافت.

منبع: روزنامه ایران
برچسب ها: رویداد24 ، اعتیاد ، قتل ، ازدواج
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان