تاریخ انتشار: ۱۵:۲۰ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶

شرط منصوریان و رحمتی بر سر فینال اروپا

تب کری خوانی فینال لیگ قهرمانان اروپا به تمرین استقلال هم کشیده شده و سرمربی و کاپیتان آبی پوشان بر سر این بازی با یکدیگر شرط بسته اند.
 رویداد۲۴فینال اروپا را رئال و یووه برگزار می‌كنند. رئال موفق شد اتلتیكو را ببرد و یووه هم موناكو را. حالا خیلی‌ها منتظر روز ۱۳ خرداد و بازی این دو غول بزرگ فوتبال اروپا هستند. رئال ۱۱ بار قهرمان اروپا شده و به دنبال قهرمانی دوازدهم است. یووه هم ۲ بار به این عنوان رسیده و می‌خواهد در اروپا هت‌تریك كند. در ایران، تیم‌هایی مثل رئال و منچستر و بارسا خیلی طرفدار دارند. اگر مثلاً بارسا به فینال می‌رسید و رودرروی رئال قرار می‌گرفت، قطعاً بازی برای ایرانی‌ها داغ‌تر می‌شد. یوونتوس هم در ایران كم طرفدار ندارد ولی به هیچ عنوان طرفدارانش به اندازه بارسا و رئال نیست. در فوتبال ایران هم چهره یووه‌ای كم داریم. انگشت‌شمار هستند كسانی كه واقعاً طرفدار این تیم هستند. مهدی رحمتی از جمله كسانی است كه یووه را دوست دارد و خیلی‌ها می‌گویند به خاطر بوفون از این تیم حمایت می‌كند وگرنه تیم اولش در اروپا بارسلوناست. منصوریان سرمربی استقلال هم از جمله رئالی‌های تیر فوتبال ایران است و همیشه در مصاحبه‌هایش این را می‌گوید. حالا تصور كنید رئال و یووه به فینال رسیده‌اند و چه كری‌خوانی بالایی بین منصوریان و رحمتی به وجود می‌آید!

دیروز از اردوی استقلال خبر رسید این كری‌خوانی به قدری بالا بوده كه پای كل تیم را وسط كشیده است. منصوریان از این گفته كه رئال قهرمان می‌شود و رحمتی هم گفته: «بوفون و یووه قهرمان می‌شوند.» شنیده می‌شود دو طرف با هم قول و قراری هم برای این بازی گذاشته‌اند. علیرضا منصوریان گفته: «رئال ما ۱۱ بار قهرمان شده و می‌خواهد دوازدهمین قهرمانی را هم بگیرد. تیم ما با تجربه‌تر است البته یووه هم تیم ضعیفی نیست ولی ان‌شا‌ءا... جام مال ماست.» رحمتی هم كری‌خوانی‌هایی مشابه داشته است.

اما جالب است بدانید قول و قرار سرمربی و كاپیتانش برای فینال چه بوده است. این دو حرف از شام دادن به كل تیم پیش كشیده‌اند. رحمتی گفته در صورتی كه رئال برنده باشد، به كل تیم شام می‌دهد و منصوریان هم گفته اگر یووه ببرد و تیم محبوبش ببازد، به همه شام می‌دهد. خلاصه بازیكنان و مربیان و مسئولان تیم هم خودشان را برای یك شام آماده كرده‌اند چرا كه در هر صورت این بازی برنده دارد! از جمله رئالی‌های دیگری كه با رحمتی سر فینال كری دارند، امید ابراهیمی و خسرو حیدری هستند. بهنام برزای هم جزو رئالی‌‌هاست و كم برای رحمتی كری نخوانده است.

منبع: خبرورزشی
نظرات شما
پیشخوان