تاریخ انتشار: ۱۳:۴۵ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
تعداد نظرات: ۱۰ نظر
حسین کنعانی مقدم در گفت‌وگو با رویداد۲۴ تشریح کرد

نقش «تتلو» در ناکامی «رئیسی»

دبیر کل حزب اصولگرای سبز تأکید کرد: بسیاری از حزب‌اللهی‌ها استفاده از امیر تتلو توسط ستاد انتخاباتی آقای رئیسی را زیر سؤال بردند. آقای رئیسی نباید به این موضوع تن می‌داد زیرا درصورتی‌که ما به بحث اصول معتقد هستیم و یکسری مبانی را در نظر داریم نباید به هر وسیله‌ای برای اخذ رأی متوسل شویم.
رویداد۲۴- دبیر کل حزب اصولگرای سبز تأکید کرد: بسیاری از حزب‌اللهی‌ها استفاده از امیر تتلو توسط ستاد انتخاباتی آقای رئیسی را زیر سؤال بردند. آقای رئیسی نباید به این موضوع تن می‌داد زیرا درصورتی‌که ما به بحث اصول معتقد هستیم و یکسری مبانی را در نظر داریم نباید به هر وسیله‌ای برای اخذ رأی متوسل شویم.

جبهه مردمی نیروهای انقلاب دو مجمع عمومی در اسفندماه 95 و فروردین‌ماه 96 برگزار کرد و نتیجه آن اعلام کاندیداتوری محمدباقر قالیباف و سید ابراهیم رئیسی برای انتخابات ریاست جمهوری بود که با کنار رفتن محمدباقر قالیباف از میدان انتخابات، تمام تلاش خود را به کاربست تا نام حسن روحانی را به‌عنوان اولین رئیس‌جمهور تک دوره‌ای به ثبت برساند و ابراهیم رئیسی را به پاستور بفرستد.

اما پس از اتمام انتخابات مشاهده شد، نتیجه بر اساس خواست آنان پیش نرفت و اصولگرایانی که در جبهه مردمی نیروهای انقلاب دورهم جمع شده بودند با اختلاف بالا زمین‌بازی را به حریف واگذار کردند و باوجودآنکه وعده‌ و وعیدهای اقتصادی که شامل افزایش یارانه، ارائه پول به بیکاران، مسکن و... می‌شود از طریق کاندیداهای آنان مطرح شد، ولی مردم به‌درستی نشان دادند زمان استفاده از فریب‌های غیرعملی و دروغ سازی‌ها به پایان رسیده و سره از ناسره را تشخیص می‌دهند.

حسین کنعانی مقدم، دبیر کل حزب اصولگرای سبز در گفت‎وگو با رویداد۲۴ در خصوص علل شکست اصولگرایان در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: همان‌طور که مقام معظم رهبری گفتند بحث شکست و پیروزی در این انتخابات مطرح نیست و انتخابات ریاست جمهوری و رأی بالایی که مردم به نام هر یک از کاندیداها داخل صندوق‌های رأی انداختند پیروزی نظام جمهوری اسلامی ایران به‌حساب می‌آید.

وی در این رابطه توضیح داد: اصولگرایان بر اساس آرایی که تاکنون مورد شمارش قرارگرفته، موفق به کسب حداکثری نشدند و دلیل آن‌هم به این خاطر است که قدرت جذب آرا خاکستری اصلاح‌طلبان و حسن روحانی بیشتر بود، بر همین اساس این آرا به سمت صندوق حسن روحانی گرایش پیدا کرد و نشان داد که پیش‌بینی‌هایی که تا امروز انجام دادم، درست بود. پیش از برگزاری انتخابات بارها تأکید داشتم که 25 درصد از رأی مردم، خاکستری است که نقش بسیار تعیین‌کننده‌ای دارد.

کنعانی مقدم در خصوص تأثیر استفاده از چهره‌هایی مانند امیر تتلو نیز اظهار داشت: استفاده از هر روشی برای اخذ آرا بیشتر از سوی هر جناح سیاسی چه اصلاح‌طلب یا اصولگرا برای آینده آن مضر است.

دبیر کل حزب اصولگرای سبز دراین‌باره اضافه کرد: بسیاری از حزب‌اللهی‌ها استفاده از امیر تتلو توسط ستاد انتخاباتی آقای رئیسی را زیر سؤال بردند. آقای رئیسی نباید به این موضوع تن می‌داد زیرا درصورتی‌که ما به بحث اصول معتقد هستیم و یکسری مبانی را در نظر داریم نباید به هر وسیله‌ای برای اخذ رأی متوسل شویم.

وی ضمن اشاره به بحث طرح مسائلی مانند تقلب نیز بیان کرد: همان‌طور که رهبری فرمودند درصورتی‌که کسی بحث تقلب را مطرح کند، به نظر می‌رسد در دایره فتنه‌گری قرار می‌گیرد باید برای حفظ آرامش در جامعه هیچ‌کدام از جریانات به سمت این بحث که تخلف یا مسائلی شبیه آن صورت گرفته نروند زیرا تأثیری درروند انتخاباتی ندارد و تنها فتنه دیگری را رقم خواهد زد.

کنعانی مقدم همچنین دلیل عدم ارسال آرا قالیباف به سبد رئیسی را چنین توضیح داد: به نظر می‌رسد بخشی از آرا خاکستری به سمت آقای قالیباف گرایش پیداکرده، اما جذب سبد رأی آقای رئیسی نشد و این امر نشان می‌دهد که آرا قالیباف خالص نبود و ناخالصی داشت.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۰
مرضیه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۰
1
2
بنده از طرفداران رئیسی بودم اما بعد از دیدن رفتار های دور از شان طرفداران رئیسی،و بعدش هم رفتار خود اقای رئیسی(دیدار با تتلو)نظرم برگشت هرچند که هرچقدر رئیسی بد باشه بدتراز روحانی نیست اما به میرسلیم رای دادم چون نباید برای کسب رای به هر روشی متوسل شد
کی شمس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۰
1
2
حرف بیخود نزنید ... تتلو نبود 10 میلیون رای هم نمی اورد ....
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۰
1
1
بالاخره ما نفهمیدیم که آیا هدف وسیله را توجیه میکند یا نه؟
شریف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۱
4
1
من به آقای رییسی رای دادم ، نباید به تجمعات خیلی دل بست ، ما که در متن مردم بودیم متوجه شده بودیم که رای آقای روحانی بین عموم بیشتره ، عمومی که اهل تجمع و فضای مجازی نیستند و به جهت اینکه آقای روحانی رییس جمهورند بهشون رای دادند .ربطی به امیرحسین مقصودلو هم نداره ایشون باعث ریزش رای آقای رییسی نشدند ، در واقع اصلا ریزشی در کار نبود .آقای رییسی میلیونها رایی داشتند که تک تک شون دلی بود .میلیون ها دل با شناخت و عشق .
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۱
2
1
دوستان مگه ازامام علی درنهج البلاغه حدیث نداریم که فرمودنداگرکسی گناهی انجام دادروزبعدبه چشم گناهکاربه اونگاه نکنیدچون ممکنه شب قبل به درگاه خداتوبه کرده باشه...آقای امیرتتلو ازکارهای قبلش توبه کرده وبه حرم امام رضارفته بودندودرخواست میکنه که آقای رئیسی روببینه...میشه فردی که ازاولادپیغمبره وتولیت حرم امام رضارا به عهده داره دست ردبه سینه تتلو بزنه؟؟؟؟چطوری توی ستادروحانی هرفتنه گروفاسدی رو راه میدن ولی وقتی آقای رئیسی باتتلو دیدارمیکنه همه نظرشون تغییرمیکنه......همه این اتفاقات وحتی پیروزی آقای روحانی به اصطلاح دکتر بخاطربی بصیرتی مردمه چیزی که سالهاست مقام معظم رهبری دربیاناتش همیشه عنوان میکنه
ملت ایران هراتفاقی برایشان میفته بدلیل بی بصیرتیه...همانطورکه حادثه عاشورابخاطربی بصیرتی رقم خورد.....
عبدل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۱
1
0
یادمان باشد وقتی ریسی و بقیه اصولگرایان و آدمهایی چون حسن (فرد دانشمند بالا)، حاضره حرف اصولگرایان و ... رو تایید و همه چرندیات آنها را تکرار نمایند خودشان هم نمی فهمند که چه خاکی بر سر خودشان میریزند. بابا اگه روحانی خرابه پس همه روحانیون خرابند. همه دزدند. همه ...چرا ، چون روحانی در عرض دو ماه قبل از انتخابات تا الان که بد نشد. اگه اینها ( همه این آدمای معترض از بالاتا پایین) خراب و خیانت کار نبودند که تازه زبانشان باز نمیشدو چرت و پرت نمیگفتند.تا الان چرا لال مونی گرفته بودند؟
الهام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۱
0
1
منم از تتلو خوشم نميومد وقتي رفتم تو پيجش و پستهاي بعد از توبه اش رو دبدم فقط از خدا و توكل به او نوشته بود و از زخم زبون ديگرا
اون تنها كسيه كه براي مدافعين حرم و سهداي هسته اي خوند
الانم ميگم حدا بهش لطف كرده و توفيق توبه داده كاش به ماهم توفيق توبه بده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۱
0
1
واسه رای نباید به این کار تن میداد و بدتر اینکه تتلو بیاد بگه چهار ملیون رای من به صندوق رییسی ریختم
فائزه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۲
0
0
من طرفدار دو آتیشه ی هیچ سیاست مداری نیستم همه اشتباه دارند و اکثریت ریاکارند، ولی حرف حق را میزنم، اگه آقای روحانی با تتلو دیدار میکرد بازهم توجیه و دلیل می آوردید که تتلو توبه کرده و فلان؟
فاضل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۳
0
0
فرق تتلو با شجریان اینه که تتلو اول گناهکاربود ودراغوش ..وبعد توبه کرد وشجریان اول ربنا خواند وبعد در اغوش ...
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان