تاریخ انتشار: ۱۳:۴۱ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
همزمان با اهدای 16خودرو به خانواده شهدای پلاسکو صورت می گیرد

تحویل دناپلاس ایران خودرو از مردادماه

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: تحویل نخستین سری محصولات دناپلاس ایران خودرو از مردادماه آغاز می شود و 16دستگاه نخست تولیدی از این محصول به پاس ایثارگری شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو به خانواده این عزیزان اهدا خواهد شد.
رویداد۲۴-مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: تحویل نخستین سری محصولات دناپلاس ایران خودرو از مردادماه آغاز می شود و 16دستگاه نخست تولیدی از این محصول به پاس ایثارگری شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو به خانواده این عزیزان اهدا خواهد شد.

به گزارش ایکوپرس، مهندس هاشم یکه زارع اظهار کرد: پس از آنکه طرح پیش فروش محصول دناپلاس ایران خودرو چندی پیش و یک روز پس از افتتاح خط تولید آن توسط رئیس جمهوری اجرا شد، تحویل سری نخست این محصولات از مردادماه آغاز خواهد شد.

وی افزود: همانطور که در مراسم آغاز تولید انبوه دناپلاس اعلام شد، 16دستگاه نخست دناپلاس خروجي از خطوط توليد ايران خودرو، به خانواده هاي آتش نشانان پلاسکو اهدا خواهد شد.

مهندس یکه زارع گفت: هزينه خريد اين خودروها توسط كارگران و صاحبان كارگاه ها و كارخانه هاي قطعه سازي بخش خصوصي و كارگران گروه صنعتي ايران خودرو تامين شده که مردادماه تحویل خانواده شهدای آتش نشان پلاسکو خواهد شد.

گفتنی است، دنا پلاس، محصولي است كه با همت و بهره گیری از دانش فنی متخصصان ایرانی و تکنولوژی روز دنیا در گره صنعتي ايران خودرو توليد شده است. این محصول مطابق با فناوری های نوین خودروسازي به روز رسانی شده است.
نظرات شما
پیشخوان