تاریخ انتشار: ۱۱:۲۱ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۶

سازمان لیگ در پرونده‌ی چپاروف حق را به استقلال داد

با اعلام محمودزاده بر اساس تفاهم نامه ی موجود در قرارداد چپاروف با سپاهان، این بازیکن تنها اجازه ی ثبت قرارداد با استقلال را دارد.
رویداد۲۴با اعلام محمودزاده بر اساس تفاهم نامه ی موجود در قرارداد چپاروف با سپاهان، این بازیکن تنها اجازه ی ثبت قرارداد با استقلال را دارد.

معمای قرارداد چپاروف با استقلال و سپاهان در روزهای گذشته باعث شده بود تا استقلال و سپاهان دچار چالش شوند. هر دو باشگاه تلاش هایی را برای استخدام این بازیکن انجام دادند و روز یکشنبه مدیران عامل دو باشگاه نسبت به وضعیت این بازیکن موضع گیری کردند تا حالا محمودزاده رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ حق را به استقلال داد.

محمودزاده در این باره گفت: برای انتقال این بازیکن برای نیم فصل به ‏سپاهان تفاهم نامه ای سه جانبه بین استقلال، سپاهان و ‏چپاروف امضا شد که این تفاهم نامه سه جانبه ضمیمه ‏قرارداد چپاروف با سپاهان در نیم فصل گذشته شده است. ‏

او در ادامه عنوان کرد: اکنون براساس آن تفاهم نامه سه جانبه که در ‏قرارداد سپاهان با چپاروف در سازمان لیگ موجود است، هیچ باشگاهی مجاز به عقد قرارداد با این بازیکن نبوده ولی باشگاه استقلال ‏می تواند  قرارداد جدیدی با  این بازیکن در سازمان لیگ برای فصل ‏آینده ثبت کند البته با طی مراحل اداری و قانونی نظیر استعلام از ‏کمیته های تعیین وضعیت بازیکن، انضباطی، بین الملل و ‏تایید دبیر کل و رئیس سازمان لیگ قراردادش با استقلال به ‏ثبت می رسد. البته لازم به ذکر است که همه باشگاه ها ‏برای ثبت قرارداد بازیکنان خود باید این مراحل را طی کنند ‏و از تاریخ 25 خرداد ماه که فصل نقل و انتقالات آغاز می ‏شود ثبت قرارداد بازیکنان آغاز می شود.‏

محمودزاده تصریح کرد: سپاهان یا هر باشگاه دیگری ‏بخواهد با چپاروف قرارداد امضا کند با توجه به تفاهم نامه ‏سه جانبه ای که این بازیکن با استقلال دارد و در سازمان ‏لیگ موجود است این پرونده شکل حقوقی به خود گرفته و ‏پرونده را برای تعیین تکلیف به کمیته تعیین وضعیت بازیکن ‏و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال می کنیم. 

به این ترتیب به نظر می رسد استقلالی ها حالا تنها با این بازیکن ازبک برای ثبت قرارداد روبه رو خواهند بود و دیگر سپاهان نمی تواند در این پرونده دخالت کند.
منبع: ورزش سه
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان