تاریخ انتشار: ۲۱:۱۵ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۶

حضور همبازی منصوریان و رحمتی با لباس شخصی

شماری از هواداران استقلال از بوشهر خودشان را به تهران رسانده تا از نزدیک نظاره‌گر تمرین تیم‌شان باشند.

رویداد۲۴- تمرین ریکاوری استقلال پس از دیدار با العین امارات، ساعت ۱۸ امروز (سه‌شنبه) در کمپ باشگاه برگزار شد.

* چند هوادار از بوشهر خودشان را به محل تمرین رسانده و بنری دست‌شان بود که در بخشی از آن نوشته دیده می‌شد: ۱۴۰۰ کیلیومتر به عشق استقلال. آنها همچنین از فرشید باقری خواستند به سمت‌شان آمده و عکس سلفی بگیرد. زمانی که علیرضا منصوریان این بنر را دید به شوخی گفت از هیچ کجای دنیا تا اینجا این همه راه نمی‌شود!

* تمرین با صحبت‌های منصوریان آغاز شد و سرمربی استقلال بابت تلاش و عملکرد بازیکنان در بازی روز گذشته مقابل العین امارات از آنها تشکر کرد. هنگام صحبت منصوریان با بازیکنان، فرشید اسماعیلی در حال صحبت بود که منصوریان از او خواست روی نیمکت بنشیند.

* مهدی رحمتی با لباس شخصی روی نیمکت نظاره‌گر تمرین بود. محمدحسین کنعانی‌زادگان، خسرو حیدری و امید ابراهیمی در تمرین حضور نداشتند.

* فرشید اسماعیلی که در بازی روز گذشته اخراج شده و دیدار برگشت را از داست داده با ناراحتی روی نیمکت نشسته بود و هر از چند گاهی، بازیکنان با او صحبت می‌کردند. در ادامه، منصوریان و رحمتی به سمت هافبک جوان رفتند و دقایقی با او صحبت کردند.

* منصوریان و رحمتی دقایقی به صورت خصوصی با یکدیگر صحبت کردند.

* بازیکنانی که روز گذشته بازی کرده بودند، به تمرین ریکاوری پرداخته و سایر بازیکنان زیر نظر محمد خرمگاه فوتبال درون تیمی انجام دادند.

* یک هوادار خردسال دختر در تمرین حضور داشت که با پرچم آبی منصوریان را صدا زد. سرمربی استقلال هم به سمت این هوادار رفت و با او عکس یادگاری انداخت.

* داریوش یزدی پیشکسوت استقلال در تمرین حضور داشت و با بهتاش فریبا، مهدی رحمتی و حمید بابازاده به مرور خاطرات گذشته پرداخت.

به گزارش تسنیم، دیدار برگشت استقلال - العین امارات در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا دوشنبه ۸ خرداد در امارات برگزار می‌شود.

نظرات شما
پیشخوان