تاریخ انتشار: ۱۴:۰۵ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۶

نماینده بسیج دانشجویی در تریبون نماز جمعه:وقت عمل است؛ آقای روحانی بسم‌الله/ حمله به اصلاح طلبان و تقدیر از نامزدان اصولگرا

نماینده بسیج دانشجویی دانشگاه تهران گفت: رئیس دولت دوازدهم بر اساس ابلاغیه‌های مقام معظم رهبری و سیاست‌های کلی نظام به وعده‌های انتخاباتی خود با اولویت حوزه‌های اقتصادی جامه عمل بپوشاند.

رویداد۲۴-نماینده بسیج دانشجویی دانشگاه تهران گفت: رئیس دولت دوازدهم بر اساس ابلاغیه‌های مقام معظم رهبری و سیاست‌های کلی نظام به وعده‌های انتخاباتی خود با اولویت حوزه‌های اقتصادی جامه عمل بپوشاند.  محمدرضا آبدار در سخنانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران با بیان این‌که «دانشجو مؤذن جامعه است و نباید خواب بماند»، اظهار داشت: در سالی واقع شدیم که به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال مزین شده است. از این رو خطاب اولم متوجه شخص آقای روحانی است که بیشترین ظرفیت کشور در اختیار ایشان و دولت‌شان قرار دارد.  با پایان رسیدن انتخابات وقت عمل فرا رسیده است. آقای روحانی بسم‌الله. این گوی و این میدان. الان زمان پاسخگویی به مطالبات کسانی است که با تمام مشکلاتی که وجود داشت پای صندوق رای آمدند. به تأسی از رهبری به شما می‌گوییم این کشور بن‌بست ندارد. تنها راه پاسخگویی به مطالبات مردم، مدیریت انقلابی و کارآمد است.

این فعال دانشجویی خطاب به رئیس‌ دولت دوازدهم گفت که انتظار می‌رود وزرای جوان‌تری در کابینه بعدی حضور داشته باشند.

وی سپس خاطرنشان کرد: دیگر دولت قبل خود شما هستید و نمی‌توانید هر نقدی را به دولت پیشین حواله دهید. دولت پیشین خود شما هستید و چهار سال توان کشور در اختیار شما بوده است. از امروز شما و تیم اجرایی‌تان در پیشگاه ملت عزیز ایران موظف و متعهد هستید که با درنظر گرفتن سیاست‌های کلی نظام و ابلاغیه‌های رهبری به وعده‌های انتخاباتی خود با اولویت‌های اقتصادی عمل کنید.

آبدار با اشاره به وعده‌های انتخاباتی روحانی در حوزه اقتصادی خاطرنشان کرد: ایجاد900 هزار شغل، اجرای طرح کارورزی برای جوانان و دانشجویان، جوان کردن کابینه و افزایش صادرات غیر نفتی نسبت به صادرات نفتی از جمله وعده‌های شما بوده است. همچنین وعده دادید تا با مفاسد مبارزه خواهید کرد. فقر را ریشه کن می‌کنید و وضعیت خانواده های زیر خط فقر را طی سه مرحله بهبود می‌بخشید. گفتید به جای واردات قاچاق، قاچاق را ریشه‌کن می‌کنید و ایران را به مرکز صادرات تبدیل خواهید کرد.

این فعال دانشجویی در ادامه سخنرانی خطاب به سایر کاندیداهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نیز گفت: شما نجیبانه چشم بر برخی از تخلفات بستید و مطیع نظر شورای نگهبان شدید.ببینند آن‌هایی که دم از دموکراسی می‌زدند در سال 88  چه بر سر کشور آوردند. توقع ما این است که شما همچنان محکم به طور ویژه به فعالیت‌تان اهتمام بورزید تا سره از ناسره روشن شود.

وی سپس تصریح کرد که شوراهای شهر و روستا باید به جای فعالیت‌های جناحی و سیاسی به امور شهر و روستاها بپردازند.

وی با اشاره به سند 2030 نیز ابراز عقیده کرد: براساس کدام مجوز تن به این سند کاپیتالیسیون فرهنگی داده‌اید؟ این سند در کجای گفتمان امام (ره) و انقلاب قرار دارد. آیا اکنون بعد از شبیخون فرهنگی وقت ولنگاری فرهنگی است؟ آیا باید مقام معظم رهبری نسبت به این سند واکنش نشانتا می‌دادند و جلویش را می گرفتند؟ اگر این سند قابل قبول بود چرا پنهانش کردید و اگر قابل قبول نبودید چرا پذیرفتیدش؟ عملکرد برخی از مسئولین در این حوزه قابل دفاع نیست.

این فعال دانشجویی هم‌چنین در پایان گفت: از عملکرد انقلابی و اثربخش آقای ولایتی ریاست دانشگاه آزاد تقدیر و تشکر می‌کنیم که با برهم زدن مافیای قدرت و ثروت خشم سودجویان را برانگیخت.

منبع: ایسنا
نظرات شما
پیشخوان