تاریخ انتشار: ۱۶:۲۱ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۶

توافق نهایی منصوریان با شش‌ بازیکن در بازار نقل و انتقالات

با وجود تمام حرف و حدیث هایی که پیرامون فعالیت های نقل و انتقالاتی استقلال در تابستان به گوش می رسید این باشگاه با شش بازیکن به توافق نهایی نزدیک شده است.

رویداد۲۴-با وجود تمام حرف و حدیث هایی که پیرامون فعالیت های نقل و انتقالاتی استقلال در تابستان به گوش می رسید این باشگاه با شش بازیکن به توافق نهایی نزدیک شده است.  شکست 6-1 برابر العین وداع تلخی را برای استقلالی ها در آخرین بازی رسمی فصل رقم زد. نتیجه ای که تمام فعالیت ها و اخبار این تیم در بازار داغ تابستانی را تحت الشعاع خود قرارداد و باعث شد تا در روزهایی که همه انتظار شروعی توفانی از آبی ها در راه جذب بازیکن را داشتند، سیاست سکوت در دستور کار مسئولان و سرمربی استقلال قرار بگیرد.


با این وجود اظهارنظرهای گاه و بیگاه برخی مسئولان باشگاه پیرامون شایعات در قبال توافقات صورت گرفته با برخی بازیکنان باعث شد تا حدود زیادی سیاست های نقل و انتقالاتی استقلال لو برود. به خصوص بعد از ادعایی که منصوریان در پی شکست سنگین برابر العین تجربه کرد و وعده داد با چهار تا پنج بازیکن بین المللی بار دیگر استقلال را به روزهای اوج خود باز می گرداند.

خریدهای مد نظر منصوریان اما این بار برخلاف فصل قبل که بیشتر بازیکنان جوان بود روی بازیکنان باتجربه تر زوم کرده است. بازیکنانی که هر یک تجارب بین المللی زیادی در کارنامه خود داشتند و حضورشان از دید سرمربی استقلال می توانست گامی بلند برای رساندن او به تیم رویایی اش باشد. از همین رو طی روزهای گذشته منصوریان و مسئولان باشگاه بر اساس فهرستی که او برای خریدهای خود تنظیم کرده بود به صورت مخفیانه و بدون جار و جنجال وارد مذاکره شده و تا حدود زیادی به توافق رسیدند تا جایی که اضافه شدن 6 بازیکن جدید به فهرست استقلال قطعی شده است.

پژمان منتظری، مرتضی تبریزی، سجاد شهباززاده، روزبه چشمی ، سرور چپاروف و جلال الدین ماشاریپوف شش بازیکنی هستند که استقلالی ها به صورت قطعی از اضافه شدن آنها به لیست نفرات لیگ هفدهم خبر می دهند و مدعی هستند به این فهرست دو مدافع کناری نیز اضافه خواهد شد تا بالانس چپ و راست استقلال هم حفظ شود. نفراتی مثل دانیال ماهینی و مهدی شیری در دفاع راست و شایان مصلح و یک مدافع خارجی نیز گزینه های دفاع چپ در فهرست منصوریان هستند.

اما این نفرات در لیست جایگزین کدام بازیکنان خواهند شد نیز خود سئوالی بود که ذهن بسیاری از طرفداران این تیم را به خود مشغول کرده است. این که کدام بازیکنان در فهرست خروجی منصوریان و مازاد استقلال قرار دارد. در این خصوص اما بیشتر توجهات معطوف به نام هایی همچون یعقوب کریمی، هرایر مگویان، لئوناردو پادووانی ، میعاد یزدانی (که راهی سپیدرود شد) وریا غفوری و یکی دو بازیکن دیگر شده است که ساز جدایی کوک کرده و قصد ماندن ندارند از جمله امید ابراهیمی ، کاوه رضایی و حتی امید نورافکن که برخلاف تمام صحبت ها قبل از رفتن به جام جهانی جوانان قرارداد خود را تمدید نکرد و در بازگشت هم صحبت از دریافت پیشنهادات خارجی پیش کشیده است.

آن چه محرز است این که علیرضا منصوریان برای کم کردن از شدت انتقادات بعد از شکست غیر قابل باور مقابل العین قصد دارد هم زمان با ایجاد تغییرات در کادر مدیریت کلان باشگاه تا اواسط هفته آتی از خریدهای پر سرو صدای خود رونمایی کند تا نوید ساختن تیمی متفاوت از استقلال لیگ شانزدهم را به طرفدارانم بدهد. برنامه هایی که ممکن است جار و جنجال بسیاری در پی داشته باشد به خصوص که خبر می رسد این مربی روی حفظ یکی دو مهره سرشناس کلنجارهای زیادی با خود دارد و هنوز به جمع بندی نهایی نرسیده است.
 

منبع: ورزش سه
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان