تاریخ انتشار: ۱۸:۵۶ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۶

آغاز مراسم بیست و هشتمین سالگرد ارتحال امام در حرم مطهر

بیست و هشتمین مراسم بزرگداشت حضرت امام خمینی (ره) امروز با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین نظام برگزار شد.
رویداد۲۴- این مراسم همه ساله صبح‎ها برگزار می‎شد اما امسال به منظور رعایت مردم روزه‎دار قبل از اذان مغرب برگزار شد. سخنرانی رهبر معظم انقلاب همچون سالهای گذشته آغازگر این مراسم است که با نماز جماعت و مراسم افطاری و پذیرایی از میهمانان درحرم مطهر به پایان خواهد رسید.

سران سه قوه در این مراسم کنار یکدیگر نشسته بودند. دولتمردانی چون جهانگیری، صالحی امیری، دهقان، زنگنه، علی اکبر صالحی، یونسی، حسین فریدون، حسن قاضی زاده هاشمی، رحمانی فضلی، حسین هاشمی و ... در این مراسم حضور داشتند. همچنین چهره‎های سیاسی همچون محمدرضا باهنر، حجت‎الاسلام سیدمحمود دعایی، سیدمحمد حسینی، حجت الاسلام ری شهری جاسبی، محصولی، شمخانی و جمعی از نمایندگان مجلس همچون عارف، کواکبیان، بهمنی، کاتب و...در صف اول مهمانان نشسته بودند. برخی رجال قضایی همچون حجت الاسلام منتظری دادستان کل کشور، جعفری دولت‎آبادی دادستان تهران و ... و نظامیانی چون سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش، علی فدوی، علی فضلی و... نیز در این مراسم حضور داشتند. 

مداحی که در ابتدای این مراسم صحبت می کرد از جمعیت خواست تا با فریاد «لبیک یا حسین» با آرمانهای امام(ره) تجدید میثاق کنند.

رهبر معظم انقلاب که با همراهی حجت السلام سیدحسن خمینی وارد مراسم شدند، با شعار «این همه لشگر آمده به عشق رهبر آمده»، «خونی که در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست»، «ای رهبر آزاده، آماده ایم، آماده» و «مرگ بر ضد ولایت فقیه» روبرو شدند.
نظرات شما
نظرسنجی
پیش‌بینی شما از آینده قیمت دلار چیست؟
پیشخوان