تاریخ انتشار: ۱۵:۳۷ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
غلامرضا حیدری، در نطق میان دستور:

رییس جمهور از مقام معظم رهبری رفع حصر کروبی، موسوی، رهنورد و ممنوع التصویری خاتمی را تقاضا کند

نماینده مردم تهران در مجلس خواستار آن شد که قوه قضائیه مجازات تعیین شده برای حمله کنندگان به سفارت عربستان را هرچه زودتر اعلام کند تا مردم مطلع شوند که سران حمله کنندگان به کجا و چه کسانی وابسته بودند.
رویداد۲۴-نماینده مردم تهران در مجلس خواستار آن شد که قوه قضائیه مجازات تعیین شده برای حمله کنندگان به سفارت عربستان را هرچه زودتر اعلام کند تا مردم مطلع شوند که سران حمله کنندگان به کجا و چه کسانی وابسته بودند.
غلامرضا حیدری در نشست علنی امروز (سه‌شنبه 16 خردادماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود با اشاره به اینکه ماه خرداد برای ملت ایران همراه با خاطرات سرنوشت ساز است، گفت: 15 خرداد نقطه عطف مبارزات ملت ایران به رهبری امام خمینی علیه استبداد داخلی و خارجی ایت و در این میان 14 خرداد عروج ملکوتی حضرت امام است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا بار دیگر موید این مهم است که مردم راه تغییر و اصلاح را از طریق حضور باشکوه در پای صندوق های رای انتخاب کردند، تصریح کرد: مردم درگیری، جنگ، نزاع و افراط گرایی را نمی خواهند؛ واقعیت این است که انتخابات 96 رقابت میان 2 اندیشه و رویکرد بود.

وی ادامه داد: مردم ایران با انتخاب آقای روحانی به رویکرد تعامل مثبت در داخل و خارج رای دادند؛ رویکردی که منافع ملت ایران را در چانه زنی با روسیه و با غرب و آمریکا هم زمان با هم دنبال می کند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی ضمن آرزوی تلاش بیشتر به منظور تحقق وعده ها و خواسته های به حق مردم به ویژه حقوق اساسی ملت و حل مشکلات معیشتی و بیکاری برای رییس جمهور منتخب، افزود: امیدوارم رقابت ها و شور و شوق های انتخاباتی تماما به رفاقت و همکاری جهت ساختن ایرانی آباد و توسعه یافته تبدیل شود.

این نماینده مردم در مجلس دهم گفت: ای کاش قوه قضائیه مجازات تعیین شده برای حمله کنندگان به سفارت عربستان را هرچه زودتر اعلام کند تا مردم مطلع شوند که سران حمله کنندگان به کجا و چه کسانی وابسته بودند.

حیدری تصریح کرد: از وزرای فرهنگ و ارشاد اسلامی و اطلاعات تقاضا دارم در خصوص جلوگیری از برخوردهای امنیتی با روزنامه نگاران، خبرنگاران و اصحاب رسانه تلاش و پیگیری ویژه داشته باشند زیرا این قشر عموما جوان از مظلوم ترین اقشار جامعه هستند.

وی اظهار کرد: صداوسیما متاسفانه در ایام انتخابات در تخریب دولت مستقر ار مرز بی طرفی بسیار خارج شد و به قول معروف صداوسیمای میلی شد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی افزود: ملت امریکا با همکاری نخبگان همه ملت ها توانسته است خدمات شایانی در پیشرفت علم و تکنولوژی و رفاه بشر تقدیم جهان کند؛ جای بسی تاسف است که زمامداران آمریکا به ویژه رییس جمهور جدید ان با کوبیدن بر طبل جنگ و ترور و پشتیبانی از تروریست های داعش به ویژه در منطقه خاورمیانه چهره ای ضد بشری را نشان می دهد.

این نماینده مردم در مجلس دهم گفت: بدیهی است دستگاه دیپلماسی کشور با هوشیاری و با پشتیبانی ملت و نظامیان غیور ایران تحت رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی)  از به دام افتادن در این جنگ افروزی ها با جدیت ملت و کشور ایران را مصون نگاه خواهند داشت

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: باردیگر از رییس جمهوری موکدا می خواهیم که از مقام معظم رهبری (مدظله العالی) رفع حصر آقایان کروبی، موسوی، خانم رهنورد و ممنوع التصویری آقای خاتمی را تقاضا کند.


منبع: خانه ملت
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۶
0
0
هیچکس نمی تواند خیانتهای انان را ببخشد. همه ایران را به اتشکر کشیدند دهها تن کشته و شهید شدند. باید عدالت اجرا شود و محاکمه شوند. پس خون شهداو خسارت مالی و جانی اینها را که می تواند بدهد. این حق اناناس است. اینا توبه هم حتی نکردند و از مردم و رهبری عذرخواهی کنند. واقعا رو هم خوب چیزیه.
پاسخ ها
شايان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۱
حق اناناس!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۲
0
0
امروز یکی از همین به قول شما خیانتکاران رییس جمهور ساز .مجلس و شورای شهر ساز شده است .
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان