تاریخ انتشار: ۲۳:۰۷ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۶

پایان عملیات امداد رسانی سانحه مترو با بیش از 50 مجروح

مدیرروابط عمومی مرکز اورژانس تهران از پایان عملیات امدادی و درمانی تکنسین های این مرکز در حادثه برخورد 2 رام قطار در ایستگاه متروی طرشت خبر داد و گفت: عوامل اورژانس 46 مصدوم این حادثه را راهی بیمارستان کردند.

رویداد۲۴-مدیرروابط عمومی مرکز اورژانس تهران از پایان عملیات امدادی و درمانی تکنسین های این مرکز در حادثه برخورد 2 رام قطار در ایستگاه متروی طرشت خبر داد و گفت: عوامل اورژانس 46 مصدوم این حادثه را راهی بیمارستان کردند. حسن عباسی شامگاه سه شنبه   افزود: تکنسین های اورژانس 33 مصدوم را به بیمارستان رسول اکرم (ص)، هشت مصدوم به بیمارستان امام خمینی (ره) و پنج مصدوم به بیمارستان شریعتی منتقل شدند.

وی بیان کرد: خوشبختانه وضعیت عمومی هیچ یک از مصدومان انتقال یافته به بیمارستانها وخیم نیست.
عباسی با بیان اینکه چند تن از مصدومان نیز به وسیله آمبولانس های شرکت مترو به مراکز درمانی منتقل شدند،خاطرنشان کرد: حدود 10 نفر از مصدومان نیز در محل توسط عوامل اورژانس بصورت سرپایی مداوا شدند.
همچنین سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران به خبرنگار ایرنا گفت: همزمان با اعلام این حادثه به سامانه 125 ماموران 3 ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.
سید جلال ملکی افزود: با همکاری عوامل شرکت مترو و اورژانس تهران آتش نشانان تعدادی از افراد محبوس شده در داخل قطار را به بیرون منتقل کردند.
به گفته وی تعدادی از مصدومان دچار ترس و شوک زدگی شده بودند که با حضور عوامل اورژانس تعدادی از این مصدومان بصورت سرپایی مداوا شدند.
در این ارتباط همچنین مدیر روابط عمومی شرکت بهره برداری مترو تهران در خصوص فعالیت خط 2 مترو تهران شامگاه سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: سرویس دهی به مسافران این خط، حدفاصل ایستگاه صادقیه تا شادمان در حال حاضر متوقف است.
احسان مقدم از مسافرانی که قصد استفاده از این ایستگاه های مترو تهران را دارند خواست از سمت غرب از ایستگاه ارم سبز (خط 4 مترو) استفاده کنند و برای انتقال مسافرانی که از سمت شرق سوار قطارهای خط 2 مترو تهران می شوند در مجاورت ایستگاه شادمان اتوبوس در نظر گرفته شده است.
به گفته مدیر روابط عمومی شرکت بهره برداری مترو تهران، مهندسان و متخصصان این شرکت در تلاش هستند تا هرچه سریع‌تر قطارهایی که به هم برخورد کردند را از خط خارج کنند تا سرویس دهی به مسافران به حالت عادی بازگردد.
ساعت 18 و 11 دقیقه امروز یک رام قطار در ایستگاه طرشت به سمت فرهنگسرا (خط 2) متوقف شده بود ناگهان یک رام قطار از عقب با این قطار برخورد کرد.

منبع: ایرنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان